Skip to main content
Vraag

Onduidelijkheid bestelling extra mobiel nummer en nieuwe gsm

• November 10, 2025
  • 11 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo

In ons flex pack hebben we al 3 mobiele nummers met telkens het 20GB abonnement. Ik probeerde gisteren een 4de toe te voegen voor mijn kind en ook een roze samsung a56 128 met special deal (eenmalig 199,99), maar ik kreeg de fout hieronder.

Het extra nummer aanvragen is (denk ik) wel gelukt, maar het blijft allemaal erg onduidelijk. In MyProximus zie ik vooralsnog geen 4 nummers.

Kan u me daarom zeggen:

• of mijn extra nummer aanvraag gelukt is.
  • of ik die roze SAMSUNG A56 128 kan bestellen, of dat er een reden is die dat voorkomt.

Dank

11 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 12, 2025

Dag ​@2390 ik laat onze commerciële dienst contact met je opnemen!

• Auteur
  • Apprentice
  • November 12, 2025

Ze hebben mij proberen bellen, maar ik was onbereikbaar op dat moment.

Op de voicemail hoor ik 10 seconden stilte, alleen gesprekken op de achtergrond. Proberen ze nog een keer? Of nog beter: kunnen we het hier niet oplossen?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 12, 2025

@2390 Onze commerciële dienst is beter op de hoogte en zal je opnieuw proberen te bereiken!

• Auteur
  • Apprentice
  • November 13, 2025

Het nieuwe telefoonnummer staat ondertussen bij mijn producten.

De GSM bestellen lukt nog steeds niet. Er komt telkens die foutmelding van een accountlimiet op. Als mijn vrouw probeert te bestellen zegt het systeem dat enkel besteld kan worden door de accountbeheerder.

Nog geen nieuw telefoontje van proximus gezien. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 14, 2025

@2390 

Ik heb dossier 57663329 geopend en doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Zij zullen het probleem verder onderzoeken en nemen nadien zelf contact met u op.

Onze excuses voor het ongemak en dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.

Met vriendelijke groeten,

Joel

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 14, 2025

@Joel M & ​@HeidiE 

Heeft bovenstaande niet te maken met de onderstaande beperking die van toepassing is op de combinaties GSM+ mobiel abo, dus ook voor een zgn. special deal 24 maanden abo)?

Samsung Galaxy A56 Graphite 128 GB

• Auteur
  • Apprentice
  • November 14, 2025

Hallo

Ik heb ooit 1 x zo een special deal gekocht, maar met 4 nummers in het gezin moet dat kunnen he.

Merci!

• Auteur
  • Apprentice
  • November 18, 2025

Kan ik ergens de status opvolgen? Het is dat het een cadeau is en de tijd begint te dringen…

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 18, 2025

@2390 ik vraag om je dossier met voorrang te behandelen!

• Auteur
  • Apprentice
  • November 18, 2025

Ik probeerde het net nog even en wonder boven wonder lukte het nu wel. Het is dus ok zo.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 19, 2025

@2390 Fijn om te lezen dat het gelukt is!