Skip to main content

Hallo Proximus Team,

Ik wil graag weten wanneer er ondersteuning komt voor eSIM op smartwatches. Dit is al jaren een veelgevraagde feature en het zou fijn zijn als er nu een duidelijke update komt.

Veel klanten, waaronder ikzelf, wachten op deze functionaliteit. Kunnen jullie ons informeren over de stand van zaken en een mogelijke tijdlijn?

Ik ben trouwens op de hoogte van de andere 15 topics. Laat ons hopen dat door nog een topic aan te maken, er nog eens nadruk opgelegd wordt.

Alvast bedankt!

FYI: dit is het laatste antwoord van PX zes dagen geleden:

‘ Over de eSIM voor wearables is al veel geschreven en gezegd. Spijtig genoeg staat dit (nog steeds) niet op de roadmap. Met andere woorden in 2025 zal dit zeker nog niet beschikbaar zijn. Ook de vraag is nog niet van deze om er een positieve bussiness case van te maken’


@proximus Graag een duidelijk antwoord gekregen van proximus zelf! 


Amai… dacht een lte-smartwatch te bestellen en omdat ik nergens op de Proximus customer-zone of faq iets terugvond hierover of dat in mijn duur business abonnement al zat (wat ik eigenlijk een vanzelfsprekendheid vond) lees ik nu hier op het forum dat dit technisch niet kan en dat Proximus zelfs nalaat een deftig antwoord/of perspectief te bieden of het komt. Geeft wel een stevige deuk in mijn vertrouwen in Proximus’ kwaliteit en technische capaciteiten. 


Reageer