Skip to main content

Geachte

 

Ik heb enkele weken geleden mijn abbonement bij jullie opgezegd omdat ik er een van het werk kreeg, nu krijg ik een melding dat mijn sim kaart iets te vroeg was gedeactiveerd. Ik zou willen vragen om deze eventjes terug te heractiveren zodat ik de nummeroverdacht kan vervoledigen. 

 

Het gaat over volgend nummer : 0475******

Met simkart nummer : 2100336****** 

 

Wanneer ik naar de klantendienst bel werd mij gezegd dat dit niet mogelijk is en dat ik het via de website moet proberen met een formulier. Het enige formulier dat ik vind is mensen dat het op deze forum vragen. 

 

Ik zie ook dat er altijd een heractiverings kost van 59 euro wordt aangereken en daarna terug wordt kwijtgescholden :) 

 

Ik moet er wel bij vermelden dat mijn ik dit abonnement heb aangeschaft met een telefoon en daarvoor moet ik dus nog de boete van contractbreuk activeren, ik heb geen benut hoe ik dit moet doen maar er is nog geen automatische aanrekening gekomen.

 

Alvast bedankt ! 

@WillemF Het nodige werd gedaan voor de heractivatie van jouw gsm-nummer zonder bijkomende activatiekosten. Groetjes, Antonella


Reageer