Skip to main content

Beste

 

een bepaalde persoon met orange als provider probeert me te bellen en krijgt dan bericht dat mijn nummer niet bestaat. Whatsapp lukt wel. Hebben jullie hiervoor een oplossing?

Mogelijks heeft dit te maken met een probleem in de routering gekoppeld aan de overdracht van nummers tussen operatoren X en Y

Weet u of er eventueel nog andere personen met een nr op het Orange netwerk ook dergelijke problemen hebben wanneer ze u willen bereiken?

Vermeld uw en het betrokken Orange GSMnr in het vrij veld “ticket” van uw forum login profiel (aldaar enkel zichtbaar voor Proximus) voor nazicht door Proximus (interconnnect)


Dag @Lindake123 kun je in het klantprofiel je gegevens + het nummer van Orange dat jou niet kan bereiken toevoegen aub? Groetjes, Heidi


Mijn schoonvader kan van iedereen telefoon krijgen maar zijn dochter kan hem via Orange niet bereiken. Ik heb naar zijn instellingen gekeken en de persoon staat niet geblokkeerd. 

 

 


@Leeuwke 

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen onderzoeken, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) het betrokken PX telefoonnummer van je schoonvader en het nummer van zijn dochter bij Orange, in het veld "Ticket" .
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Leeuwke

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen onderzoeken, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) het betrokken PX telefoonnummer van je schoonvader en het nummer van zijn dochter bij Orange, in het veld "Ticket" .
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bedankt voor de reactie. Ik had al gelezen dat het de bedoeling was. Dus dit was al gebeurd. Maar toch bedankt om dit nog eens te vermelden.


@Leeuwke  Ik heb navraag gedaan en laat je nog feedback.


@Leeuwke  ik heb de bevestiging dat het probleem van je schoonvader is opgelost. Groetjes


@Leeuwke  ik heb de bevestiging dat het probleem van je schoonvader is opgelost. Groetjes

Oke bedankt, heb al eens gepolst en het is inderdaad mogelijk.