Skip to main content
Vraag

nieuwe simkaart identificatie

  • July 29, 2025
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Beste ,

 

vandaag de simkaart van men dochter willen identificeren. Via de site werkte het niet dus via sms gedaan gaat om een pay&go.

 

nu is er nog steeds geen bereik op. 
hoelang duurt de activatie voor ze kan bellen of smsen ? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 29, 2025

@Sarah vdb Best ook eens het toestel volledig laten heropstarten

Tip: PX moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 30, 2025

@Sarah vdb het toestel een paar keer herstarten kan inderdaad helpen!