Skip to main content
Vraag

nieuwe simkaart activatie

  • 22 februari 2025
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Beste nieuwe simkaart ingestoken maar na 15min nog geen proximus connectie.. moet ok iets doen?

Overstap van telenet naar proximus lopende. Connectie telenet is weggevallen. En kreeg bericht de nieuwe sim in te steken.

 

Wat nu?

2 reacties

Martin
  • 33186 reacties
  • 22 februari 2025

Heb je uw toestel al eens volledig heropgestart.

NB: PX medewerkers komen niet langs tijdens het weekend op het forum, maar je kan dan wel gratis bellen naar de helpdesk 080022800 .

check ook eens of je nummer al bij Proximus zit > https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 24 februari 2025

@Shalie01 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

@Shalie01 

kan je je forum profiel aanvullen? Duidelijk aangeven over welk gsm nummer het gaat? dan kunnen we nakijken. 

groetjes

Tina


Reageer