Skip to main content

nieuwe pay en go kaart geen belkrediet

• February 17, 2026
  • 11 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb online een nieuwe pay en go simkaart besteld. Ik heb mij geïdentificeerd via een sms. Ik kreeg bevesting dat de identificatie gelukt is,  weliswaar met een verkeerde voor mij onbekende naam, maar nu heb ik 0€ beltegoed terwijl ik nog niets verbruikt heb? Nochtans stond op de website als een promo van 5€ betalen = 10€ belkrediet

11 reacties

Martin
  • February 17, 2026

@Timde 

PX-moderatoren kunnen morgen dit verder natrekken en u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden zoals het betrokken telefoonnummer van die kaart en de verkeerd onbekende naam.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 17, 2026

Beste Martin,

Ik heb de gegevens aangevuld

Mvg

Tim

Martin
  • February 17, 2026

@Timde  OK 

mogelijks hebben ze ook nog het simkaartnummer bestaande uit 13 cijfers en begint met 2100.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 17, 2026

Op het doosje waar de simkaart insteekt staat achteraan ´geldig tot en met 31/12/2025

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 18, 2026

@Timde Ik heb commercieel op uw nummer 0476xxxx85 een bedrag van 10EUR laten opladen.Binnen maximum 4 u zou het bedrag van 10EUR erop moeten staan.Best ook uw toestel eens volledig heropstarten.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 18, 2026

Bedankt Joel. Heb je ook de naam aangepast? 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 18, 2026

@Timde De juiste naam is toch deze is ingegeven bij tickets of was dat de verkeerde

.Groetjes,Joel

• Auteur
  • Apprentice
  • February 18, 2026

@Timde De juiste naam is toch deze is ingegeven bij tickets of was dat de verkeerde

.Groetjes,Joel

Nee dat was de verkeerde. Je mag de naam van mijn klantnummer gebruiken 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 18, 2026

@Timde Ik heb de vraag doorgestuurd naar de bevoegde afdeling.Zij gaan het nakijken en u nadien een seintje geven.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 18, 2026

Dag Joel,

De 10€ staat er op maar nu staat er dat het enkel geldig is voor bellen en sms'en. Kan ik dan geen mobiele data gebruiken want het is voor een GPS tracker dat ik de kaart nodig heb

Martin
  • February 18, 2026

@Timde ter info:

Voor een Pay&Go zijn er 2 databundels beschikbaar:

• 3 GB voor € 12
  • 500 MB voor € 6.

Je kunt je krediet op 2 manieren omzetten in data:

1. Via MyProximus
    • Via de app:
      1. Open de Proximus+ app.
      2. Tik op  Producten.
      3. Tik op je Pay&Go-kaart en kies Meer data.
      4. Kies de gewenste optie en tik op Bestel.
    • Via de website: Log in met je Pay&Go-account en klik op Meer data. Klik op Bestel naast de gewenste optie.
      Bestel meer data
  2. Via een korte code
    • 3 GB voor € 12: vorm #151*1# met je Pay&Go-gsm en druk op de beltoets.
    • 500 MB voor € 6: vorm #152*1# met je Pay&Go-gsm en druk op de beltoets.

Het bedrag wordt automatisch van je Pay&Go-krediet afgehouden en je kunt je databundel meteen gebruiken. Let op: je databundel is 31 dagen geldig.