Skip to main content
Vraag

nieuw abonnemet bij bestaand contract

  • May 1, 2025
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Beste,

 

ik wil graag een nieuw abonnement voor mijn zoon binnen ons bestaande contract. Het contract staat op naam van mijn echtgenoot. Toen ik vorige keer naar de Proximus winkel ging moest ik papieren hebben waarin mijn echtgenoot toestemming gaf dat ik ons contract mocht wijzigen + een kopie van zijn id. Kunnen jullie mij die papieren opnieuw bezorgen want ik wil graag dinsdag naar de Proximus winkel gaan. 
alvast bedankt. Ik kan de papieren niet online terugvinden.

met vriendelijke groeten 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 1, 2025

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 5, 2025

@Penny

in bijlage het gevraagde document.

mvg

Tina