Skip to main content
Beantwoord

nieuw abonnement mobile maxi

  • 19 October 2023
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo, vandaag een mobile maxi bestelt waarbij ik overstap van Orange. Na halfuur al geen bereik meer maar proximus app geeft aan dat ik geen producten of bestellingen heb. Ook nog geen eSIM ontvangen. Wat nu? 

Beste antwoord door Joel M

@ElineS17 Kan u het betrokken gsm-nummer, klantnummer in uw profile vermelden onder tickets.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

ElineS17 schreef:

Hallo, vandaag een mobile maxi bestelt waarbij ik overstap van Orange. Na halfuur al geen bereik meer maar proximus app geeft aan dat ik geen producten of bestellingen heb. Ook nog geen eSIM ontvangen. Wat nu? 


Ik heb hetzelfde meegemaakt 3 weken terug. Ook komende van Orange werd mijn verbinding al meteen verbroken net na de bestelling. Ik kreeg ook dezelfde mededeling dat ik geen producten had. Na contact met de klantendienst hebben ze een poging gedaan mij een QR code door te sturen, deze ook nooit ontvangen vreemd genoeg (ook niet in mijn spambox). Dan maar naar de PX winkel gereden waar ze mij een QR code bezorgd bebben. Nog voor ik de winkel buiten was stond ik al actief. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • Antwoord
  • 19 oktober 2023

@ElineS17 Kan u het betrokken gsm-nummer, klantnummer in uw profile vermelden onder tickets.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 oktober 2023

Is gebeurd


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 oktober 2023
Joel M schreef:

@ElineS17 Kan u het betrokken gsm-nummer, klantnummer in uw profile vermelden onder tickets.Dan kijk ik het na voor u.Groetjes,Joel

Is gebeurd 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1671 reacties
  • 23 oktober 2023

@ElineS17  Zie prive bericht