Skip to main content

2 weken geleden hebben ze hier werken uitgevoerd aan de masten. Ik heb daar een mail van gehad. Sindsdien heb ik soms even 5G gehad maar sinds enkele dagen is het gewoon niks meer. Geen enkele verbinding meer en ik kan gewoon niet meer bellen en ben ook niet bereikbaar. Ook mijn vrouw en verschillende buren hebben dit. Ik vraag me oprecht af hoe zoiets op de dag van vandaag kan. Nooit is er hier een probleem geweest met mobiel bellen. En nu ze alles beter maken, is het heel veel slechter geworden. Het enige wat ik de laatste dagen zie is e van edge ipv 5G. Dit kan toch niet meer. Graag asap dit laten nazien en oplossen.

Ik woon in Heusden-Zolder, wijk Lindeman

FYI: hier spreken ze ook van storingen tijdens de werken  maar geven maar 1 week op! Ook eventuele alternatieven om te kunnen bellen en sms’en.  Op de landkaart daar kun je ook zien in je buurt waar werken aan de gang zijn.

Maar ‘t zal afwachten worden op meer uitleg van een proximus  moderator, zij komen niet langs op het forum tijdens het weekend en weet ook niet zeker of ze morgen langskomen hier met het verlengd weekend.

kaart met netwerkbereik

Werken zouden al lang gedaan moeten zijn. Rechtsboven op de foto is wel de juiste locatie 

Ik heb vandaag al eens met de technische dienst gebeld. Gisteren ben ik gaan wandelen en de gehele regio rondom heeft hier amper dekking. Overal E van Edge met 1 blokje dat soms naar 5G springt. Maar online geraken gaat eigenlijk niet. Ik heb nu ook verschillende buren gehoord; en zij hebben het ook allemaal. Dus dit is niet goed te noemen.

Ik heb een referentie gekregen van Proximus dat ze dit gaan onderzoeken. ( 10563843 ). Ik ben benieuwd.

Dit is ondertussen helemaal opgelost. Terug volop verbinding met 5G

Dat is goed nieuws en bedankt voor de feedback.