Skip to main content
Beantwoord

MyProximus app herkent mij niet meer als beheerder

  • 15 november 2023
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Mutlie

Omdat er geen antwoord komt op mijn vraag in het betreffend topic met de titel “beheerder” herhaal ik hier de vraag.


In de MyProximus app ben ik plots geen beheerder meer.
Via dubbelklik op mijn logo zie ik “Wordt beheerder”. Hierop klikken geeft enkel een stopbord + uitroepteken in een blanco veld. Soms op een zwarte maar doorschijnende achtergrond (zoals hieronder zonder dat effect), soms rechtstreeks zoals hier (zonder doorschijnend donker)



Nadat ik het veld weg klik kan of beter moet ik inloggen op MyProximus site inclusief de authentificatiecode. Gisteren bleef het wieltje dan eindeloos draaien, vandaag geraak ik een stap(je) verder. Ik krijg de website onveranderd in het Engels ( !  zonder taalkeuze!! enkel bij inloggen kan ik NL kiezen, maar gaat verder in Engels ). Ik heb geen mogelijkheid om beheerder te worden.

Via de website (op PC) staat bij “mijn account” een vraagteken bij beheerder. Het vraagteken en tekst zijn niet klikbaar. 
 



Op het tabblad “accountgegevens” staat bij “toegang” wel “beheerder”.
 

Waar loopt het nu verkeerd?




 

Beste antwoord door Mutlie

Nadat ik hierboven meldde dat  de app mij heeft gedegradeerd tot “user” dacht ik er plots aan dat ik 1 mogelijke oplossing niet had geprobeerd, namelijk deinstallatie en herinstallatie van de app.
Echt stom dat ik niet eerder er aan heb gedacht 🤡

Maar soit, herinstallatie en ingelogd. Alles terug bij het oude! Geen idee van de oorzaak.
 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

Mutlie
  • Auteur
  • 2032 reacties
  • Antwoord
  • 15 november 2023

Nadat ik hierboven meldde dat  de app mij heeft gedegradeerd tot “user” dacht ik er plots aan dat ik 1 mogelijke oplossing niet had geprobeerd, namelijk deinstallatie en herinstallatie van de app.
Echt stom dat ik niet eerder er aan heb gedacht 🤡

Maar soit, herinstallatie en ingelogd. Alles terug bij het oude! Geen idee van de oorzaak.
 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2184 reacties
  • 15 november 2023

@Mutlie Er zijn wat probleempjes geweest met de MyProximus app.Blij om te horen dat alles terug werkt 👍 Groetjes,Joel