Skip to main content

Hallo,

Ik heb nog een MyProximus account dat ik niet meer gebruik, maar mijn gsm nummer is er nog wel aan gelinkt (is een nummer van het werk).

Als ik nu met mijn gsm nummer wil aanmelden op de MyProximus app wordt de account erop gezet waar geen abonnementen aan gekoppeld zijn.

Misschien als deze account is verwijdert dat ik terug mijn verbruik zal kunnen bekijken door via 4G aan te melden.

Dank jullie!

Dag TimmyN,

 

kan je ons laten weten wat de login is van dat MyProximus account?

Dan verwijderen we dat voor u.


Dat is tim.nuyts@gmail.com

Hoe lang duurt het ongeveer voordat een account volledig verwijdert is?

Dank u!


Hallo YorickP, het account mag niet meer verwijdert worden!

Ik heb via de professionele helpdesk mijn nummer terug kunnen linken, en daarvoor heb ik dit account terug nodig.

Dank u.

Groetjes,


@TimmyN Ter info:
Niet gezegd dat YorickP vandaag werkt of hier langs komt, maar eventuuel kan een ander proximus forummedewerker dit voor je regelen, als ze de draad hier opnemen.


Hallo Martin, dank je wel, maar er hoeft niets meer gedaan te worden.

Dit topic mag gesloten worden.


Ok ik had het verkeerd begrepen dan is het allemaal Oké voor u :thumbsup_tone2:
NB: Iemand van het proximus forumteam kan dit topic afsluiten.


@TimmyN, OK we blijven er van af. Het Topic is gesloten