Vraag

Moeilijkheden nummeroverdracht telenet

  • 10 August 2023
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Ik heb vorige week online een bestelling geplaats voor een nieuw mobiel abo met overname van mijn huidig Telenet-nummer.

Bij ontvangst van de sim-kaart stond in de bijhorende brief dat mijn nr. op 4 augustus zou worden overgenomen. 

We zijn ondertussen een week verder en mijn nummer is nog steeds niet overgedragen, nochtans zou volgens het BIPT dit hoogstens 1 werkdag duren.

Ik heb via chat de proximus-klantendienst al gesproken, maar daar wijst men richting Telenet. Via whatsapp heb ik Telenet gesproken en zegt men nog geen verzoek tot overdracht te hebben gekregen & dat mijn nummer niet geblokkeerd staat. Dus de 2 bedrijven wijzen naar elkaar maar niemand heeft een oplossing.

Gelukkig begint mijn compesatie van €3/d al netjes op te lopen. 

(ref. https://www.bipt.be/consumenten/faq/hoe-lang-duurt-het-om-van-gsm-operator-te-veranderen)

 

Heeft er iemand een idee hoe ik bij Proximus de juiste medewerker te pakken kan krijgen om dit opgelost te krijgen?


2 reacties

@Arne_04 
Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en je meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv het betrokken telenet nummer enz..
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Martin Bedankt voor je antwoord. Mijn  proximus klantnummer & telefoonnummer staan reeds in mijn profiel.

Reageer