Skip to main content
Vraag

Moeilijk bereikbaar in Frankrijk, ook bellen zeer moeilijk tot niet

• July 22, 2026
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Een jaar geleden heb ik 2 nummers laten overplaatsen naar een nieuwe vennootschap
sindsdien, of dat denk ik toch, ben ik in het buitenland zeer moelijk tot niet bereikbaar.

Wanneer iemand me opbelt gaat het enkele keer over, maar bij mezelf niet. Ik krijg dan enkel melding dat ik een oproep gemist heb.
Wanneer ik probeer iemand op te bellen, zowel in België of lokaal (Frankrijk) dat duurt het zeker een minuut tot de telefoon overgaat, soms krijg ik gewoon melding dat de oproep mislukt is.

heb alle instelllingen in gsm gecheckt maar kan niets abnormaals terugvinden.

dit is van toepassing voor onze beide gsm’s

2 reacties

Martin
  • July 22, 2026

@MrJohanC 

Proximus-medewerker zullen vrijwel zeker uw klantgegevens nodig hebben om dit langs hun kant te kunnen natrekken. Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt kunt u in het veld "Ticket" bijkomende informatie toevoegen in dit geval de twee nummers waarover uw probleem gaat....
Deze gegevens zijn om privacyredenen uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.

NB: ik veronderstel dat roaming ook aan staat op je toestel(len).

• Auteur
  • Apprentice
  • July 22, 2026

je logt in via MyProximus dan denk je wel dat alles automatisch overgenomen is, maar niet dus.

heb alles aangevuld

roaming staat uiteraard aan, kan ook perfect surfen op gsm

internet werkt perfect

maar bellen is quasi niet mogelijk

bedankt voor je assistentie, nu wachten op Proximus-medewerkers
hopelijk kunnen ze eens snel reageren want in 34 jaar klant zijn heb ik nog niet veel goede service gehad
pas op, ben ook 34 jaar Telenet klant, ook daar gaat hun service totaal de mist in