Vraag

Mobile Internet XXS annuleren

  • 21 August 2021
  • 17 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste,

 

is het mogelijk Mobile Internet XXS uit mijn pack te halen a.u.b.

het is misschien nog een paar maanden gratis, maar ik maak er toch geen gebruik meer van,

ik heb die sim al uit mijn 2de mobiel gehaald, dus graag een annulatie daarvan als het mogelijk is.

 

alvast bedankt.


17 reacties

Je abonnement wijzigen of opzeggen | Proximus

als je het via deze weg niet kunt uitvoeren dan wachten tot maandag als de Prox medewerkers hier terug langskomen en ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen indien het je niet lukt via de opgegeven bovenstaande link..

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Timpie we annuleren de optie Mobile Internet XXS op 31/08/2021, een bevestiging volgt per post. Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Dag @Timpie we annuleren de optie Mobile Internet XXS op 31/08/2021, een bevestiging volgt per post. Groetjes, Heidi


Bedankt,

 

ik hou jullie op de hoogte

Mvg,

Tim

Reputatie 2
Badge

bij deze ziet het er naar uit dat de annulatie inorde is waarvoor nogmaals mijn dank.

 

Mvg,

Tim

Badge

Hallo,

kunnen jullie mijn mobile internet XXS met nr 0470 94 68 05 uit mijn pack halen en annuleren aub? Deze data simkaart met maandelijks 500MB gebruik ik niet meer, temeer dit een betalende optie wordt.

 

mvg, Denis

 

 

 
Reputatie 7
Badge +3

@Denis_046  Dag Denis, dit is bij deze opgezegd. order R000000110000KKU46. Groetjes Luc

Badge

@Denis_046  Dag Denis, dit is bij deze opgezegd. order R000000110000KKU46. Groetjes Luc

Bedankt hiervoor.

gr,Denis

 

kan ik ook mijn mobile internet xxs opzeggen ik betaal nu 15 euro per maand voor 500 mb

0742913514

FYI; waarschijnlijk zal er niet meer gereageerd worden deze avond en tijdens het weekend komen ze ook niet langs. 

je kan het ook via deze weg: Je abonnement wijzigen of opzeggen | Proximus

als je het via deze weg niet kunt uitvoeren dan wachten tot maandag als de Prox medewerkers hier terug langskomen en ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat ze hiermee direct aan de slag kunnen maandag.

 

Bedankt om te reageren

Reputatie 7
Badge +3

@franstroch  We zullen het nodige doen voor de opzeg van het mobile internet xxs. Groetjes, Antonella

bedankt

Beste, ik wil ook mijn Mobile Internet XXS (0471 93 1* **) opzeggen!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @hermang dossier 50211570 is hiervoor al in behandeling, onze diensten doen het nodige. Groetjes, Heidi

Hallo,

kunnen jullie mijn mobile internet XXS met nr 0470 99 70 03 uit mijn pack halen en annuleren aub?

Deze wordt niet meer gebruikt.

Bedankt!

FYI: pas maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum om je verder te helpen hiermee.

Reputatie 7
Badge +3

@Marc1974 Het nodige is ingeleid. Je krijgt straks ook een bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella

Reageer