Vraag

mobile data verbruik is niet juist

  • 6 November 2023
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Ik zit al 2 maanden dat mijn data verbruik niet klopt.

Al jaren heb ik een abonnement bij proximus en ik kom normaal altijd toe met 3 GB per maand en sinds oktober 2023 is mijn 10 GB er ineens door. Nu vandaag is de 10 GB bijna op we zijn nu 5 dagen later ik kijk geen films , geen TikTok,  En ik doe geen updates op de gsm dat gaat allemaal via wifi en toch is alles op na 5 dagen . Als ik op mijn instellingen ga kijken heb ik van 1 november tot nu 3.81 GB verbruikt en geen 10 GB wat zeer vreemd is. Volgens mij ligt het probleem bij proximus maar een medewerker aan de telefoon kan mij dit helaas niet bevestigen aan wat het ligt.

 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

k zie nochtans dat je internet via mobiel data aangknipt staat, maw, je gaat internetten op je abonnement, en niet via Wifi…. dan is het ook vlug op hé

Tom zet waarschijnlijk zijn Mobiel data uit, zoals ik het ook doe en pas terug aan als er geen wifi is.

Ondertussen is het probleem opgelost.ik ben er uiteindelijk zelf achter gekomen dat er 2 personen op mijn account van proximus geplaatst waren met 1 abonnement. proximus heeft de fout zelf dan ook toegegeven aan mij, onze namen waren het zelfde geschreven waardoor er verwarring is gebeurd.

@tom1983 Bedankt voor je feedback.

Reageer