Skip to main content
Vraag

Mobiel nummer overnemen van ex-werkgever

• October 8, 2025
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb een abonnement via mijn ex-werkgever dat stopgezet moet worden. Ik wil het nummer graag behouden en zelf een abonnement nemen. Ik heb al de kaartgegevens (EAN, SSN, PUK, PUK2), alleen geen klantnummer. Waar kan ik dit terugvinden daar ik ook geen facturen ontvang?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • October 8, 2025

FYI:

zie o.a mijn antwoord hier → Overdracht GSM nummer werkgever | Proximus Forum

namelijk:

“je zal samen met je werkgever een overdrachtdocument moeten ondertekenen,
een proximus forummedewerker kan u die opsturen als er hier iemand van hen de draad opneemt.

ik heb het formulier gevonden :

Overdracht-van-je-Proximus-diensten.pdf

via deze link hier → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/overdracht-gsm-nummer-werkgeve-52501?postid=673492#post673492

---------------------------------------------------------------------------------------------
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. 
(zoals bv.  in uw geval ook de kaartgegevens (EAN, SSN, PUK, PUK2) of afwachten tot een PX moderator hierom vraagt.)

Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 8, 2025

Dag ​@Ludanto zoals ​@Martin al aangeeft moet er een overname gebeuren, meer info via deze link: Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus

• Auteur
  • Apprentice
  • October 9, 2025

Thx ​@Martin