Skip to main content
Beantwoord

Mobiel internet tijdens telefoneren


Hallo,

 

Wanneer ik telefoneer met mijn smartphone heb ik tijdens het telefoongesprek geen mobiel internet.

Ondervinden jullie ook dit probleem en weten jullie hoe dit kan opgelost worden?

 

Voor alle duidelijkheid, het probleem doet zich enkel voor tijdens het telefoongesprek, waarna het mobiel internet terug beschikbaar is.

 

Alvast bedankt!

Beste antwoord door YorickP

@JasperP ik heb de optie geactiveerd, kan even duren eer deze actief staat. Best als u de mogelijkheid heeft, het gsm-toestel na 17u opnieuw eens herstarten.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

10 reacties

Martin
  • 33459 reacties
  • 21 maart 2023

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 maart 2023
Martin schreef:

Dank je wel Martin.

 

Ik heb dit gecontroleerd en ‘Bellen via 4G SIM 1’ staat wel degelijk aan op mijn toestel dus het probleem moet zich elders voordoen.

Bij het contacteren van de helpdesk van Proximus gaven ze mij mee dat Proximus niet in staat is om de combinatie van mobiel internet tijdens het telefoneren te laten gebeuren maar dat vind ik toch wel heel vreemd en archaïsch in de tijd van vandaag.

Dan zou iedereen dit probleem toch moeten ondervinden?


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4396 reacties
  • 21 maart 2023

Cfr Geen VoLTE of VoWifi | Proximus Forum

Wacht op een reactie & analyse van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Is VoLTE actief op uw toestel en/of kant Proximus netwerk?

&

Wordt VoLTE ondersteund voor uw toestel op het Proximus netwerk?

Bellen via 4G | Proximus


Martin
  • 33459 reacties
  • 21 maart 2023

@JasperP krijg je ook een op je scherm de aanduiding “volte” want kan inderdaad zoals M_016 aangeeft dat als je toestel compatible is dat het nog bij PX moet geactiveerd worden zelfs al staat volte actief op je toestel zoals je aangeeft.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 maart 2023

Geen idee of dit reeds is ingeschakeld bij PX.

Voor zover ik weet heb ik geen aanduiding “VoLTE”.

Mijn toestel is hoe dan ook compatibel; Samsung Galaxy S23.

 

Ik wacht dan best op de reactie van PX zelf of kan ik dit zelf inschakelen?


Martin
  • 33459 reacties
  • 21 maart 2023

Nee zelf kun je dit niet inschakelen dat moet iemand van PX zelf doen, daarom noteer je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden dus in uw geval het telefoonnummer waarover je probleem “Volte activeren” gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 maart 2023

Hartelijk bedankt Martin.

 

Ik heb dit intussen zo aangepast in mijn profiel in het veld “Ticket”.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 466 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2023

@JasperP ik heb de optie geactiveerd, kan even duren eer deze actief staat. Best als u de mogelijkheid heeft, het gsm-toestel na 17u opnieuw eens herstarten.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 september 2024

Wanneer ik telefoneer met mijn smartphone heb ik tijdens het telefoongesprek GEEN mobiel internet.

Ondervinden jullie ook dit probleem en weten jullie hoe dit kan opgelost worden alstublieft  

 

Het probleem doet zich enkel voor tijdens het telefoneren, nadien is mobiel internet terug beschikbaar is….

Hopelijk snel oplossing dank jullie wel!


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4396 reacties
  • 9 september 2024

Ondersteunt uw toestel X en/of is VoLTE actief gezet voor uw GSMnr/SIM door Proximus kant Proximus netwerk?

Bellen via 4G | Proximus

In principe zijn alle recente toestellen VoLTE compatibel