Skip to main content

wanneer mensen mij opbellen en ik de oproep niet beantwoord, springt mijn voicemail niet op, maar krijgt de beller te horen dat mijn nummer niet in gebruik is.

Hoe kan ik dat oplossen?

staat je voicemail nog actief of zet hem eens af en terug op:

→ Visual Voicemail en Voicemail van je gsm | Proximus

Via de website

1. Log in op MyProximus om je producten te bekijken.

Bekijk je producten
  2. Klik op je gsm-nummer.
  3. Scrol naar Instellingen en beweeg de slider naast Voicemail.

Je voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

noteer in ieder geval in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger kunnen in het klantenbestand terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag bv o.a over welk gsmnummer het gaat….
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: als de PX moderatoren vandaag niet meer zouden reageren, dan zal het pas volgende week zijn, aangezien zij in het weekend en op feestdagen niet op het forum reageren.

@els desmo Kan je het gsm-nr waarover het gaat aub toevoegen in je profiel ? Dan kunnen we dit voor je nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@HadewychT Gewoon ter info: er is iets mis met URL die onder je link “forumprofiel” zit, die je juist hierboven gepost hebt.

dank je voor de hulp.

Ik heb mijn telefoonnummer aangevuld in mijn forumprofiel.

Ik las in het forumarchief dat het deactiveren en daarna opnieuw activeren van de voicemail kan helpen. Ik heb mijn voicemail gedeactiveerd, maar dat heeft het probleem niet verholpen.

@Martin Dankjewel voor de melding. Ik gebruik steeds hetzelfde tekstje en had de link inderdaad al lang niet meer gecontroleerd. Ik zal het aanpassen. 

@els desmo Er ontbrak een cijfer in het nr waarnaar doorgeschakeld wordt voor de voicemail. Ik heb nu de juiste doorschakeling terug geactiveerd. 

@HadewychT : ik vrees dat het probleem met mijn voicemail niet is opgelost. De beller krijgt nog steeds de melding dat mijn nummer niet in gebruik is…
Kan u nakijken of er nog een ander probleem aan de basis ligt?

dank je

@els desmo Ik heb nog een aanpassing gedaan op je profiel. Kan je het nog eens testen ? 

@HadewychT Het is in orde!! Hartelijke dank voor de hulp!

@els desmo Graag gedaan! Bedankt voor je feedback.