Skip to main content
Antwoord

mijn voicemail springt niet op, beller krijgt te horen dat mijn nummer niet in gebruik is

  • June 20, 2025
  • 8 reacties
  • 80 Bekeken

wanneer mensen mij opbellen en ik de oproep niet beantwoord, springt mijn voicemail niet op, maar krijgt de beller te horen dat mijn nummer niet in gebruik is.

Hoe kan ik dat oplossen?

Beste antwoord door HadewychT

@els desmo Ik heb nog een aanpassing gedaan op je profiel. Kan je het nog eens testen ? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • June 20, 2025

staat je voicemail nog actief of zet hem eens af en terug op:

→ Visual Voicemail en Voicemail van je gsm | Proximus


Via de website

  1. Log in op MyProximus om je producten te bekijken.

    Bekijk je producten
  2. Klik op je gsm-nummer.
  3. Scrol naar Instellingen en beweeg de slider naast Voicemail.

Je voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

__________________________________________________

noteer in ieder geval in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger kunnen in het klantenbestand terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag bv o.a over welk gsmnummer het gaat….
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: als de PX moderatoren vandaag niet meer zouden reageren, dan zal het pas volgende week zijn, aangezien zij in het weekend en op feestdagen niet op het forum reageren.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 20, 2025

@els desmo Kan je het gsm-nr waarover het gaat aub toevoegen in je profiel ? Dan kunnen we dit voor je nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


Martin
  • June 20, 2025

@HadewychT Gewoon ter info: er is iets mis met URL die onder je link “forumprofiel” zit, die je juist hierboven gepost hebt.


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 20, 2025

dank je voor de hulp.

Ik heb mijn telefoonnummer aangevuld in mijn forumprofiel.

Ik las in het forumarchief dat het deactiveren en daarna opnieuw activeren van de voicemail kan helpen. Ik heb mijn voicemail gedeactiveerd, maar dat heeft het probleem niet verholpen.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 20, 2025

@Martin Dankjewel voor de melding. Ik gebruik steeds hetzelfde tekstje en had de link inderdaad al lang niet meer gecontroleerd. Ik zal het aanpassen. 

@els desmo Er ontbrak een cijfer in het nr waarnaar doorgeschakeld wordt voor de voicemail. Ik heb nu de juiste doorschakeling terug geactiveerd. 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 23, 2025

@HadewychT : ik vrees dat het probleem met mijn voicemail niet is opgelost. De beller krijgt nog steeds de melding dat mijn nummer niet in gebruik is…
Kan u nakijken of er nog een ander probleem aan de basis ligt?

dank je


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 23, 2025

@els desmo Ik heb nog een aanpassing gedaan op je profiel. Kan je het nog eens testen ? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 23, 2025

@HadewychT Het is in orde!! Hartelijke dank voor de hulp!


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 24, 2025

@els desmo Graag gedaan! Bedankt voor je feedback.