Sinds een 3-tal maanden krijgen bellers het bericht dat mijn telefoonnummer niet meer in gebruik is als ik mijn telefoon niet (op tijd) kan opnemen. Mijn antwoordapparaat is niet ingeschakeld en ik wil het ook niet. Ik heb al enkele malen contact gehad met iemand van de helpdesk maar ofwel zijn ze niet geinteresseerd (lees: geeuwen) in mijn vraag of vallen ze uit de lucht of moet ik maar eens naar een shop gaan en een nieuwe simkaart vragen. Ik heb toevallig een e-card en geen fysiek simkaart… Iemand die weet hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt.
Ter info
Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum
Ik vermoed dat er een in het netwerk van de beller een “netwerksignaal” verkeerd geïnterpreteerd wordt (= verkeerd gesproken bericht gegeven wordt) of dat er eventueel in het Proximus-netwerk een verkeerd “signaal” naar het netwerk van de beller gestuurd wordt (u bent niet bereikbaar vermits uw voice mail uitgeschakeld is)
Best indien mogelijk een beperkt aantal voorbeelden voor nader onderzoek door Proximus opnemen in uw forum login profiel (avatar rechts boven - profiel aanpassen - info nr beller en +/- tijdstip oproep indien voorhanden vermelden in het vrije veld ticket), aldaar enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers
@ Pat52: ik heb die code ingegeven en hoop dat dit zal lukken. Ik zal je nog verder op de hoogte houden nadat ik enkele gemiste oproepen heb ontvangen. Alvast bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.