Skip to main content
Vraag

Mail ontvangen over wijziging in mijn abonnement en bestellingen die ik zelf niet heb gedaan

• August 9, 2026
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Ik heb daarnet Gezien in mijn mailbox dat er blijkbaar wijzigingen aan mijn abonnement zijn gedaan, ik heb mobile unlimited dat is de enigste dienst die ik heb van Proximus en er zouden blijkbaar ook twee bestellingen gedaan zijn om een maandelijkse mobiele betaling te doen maar ik heb dat zelf niet aangevraagd ik vroeg mij nu af vanwaar komt dat en ook als ik die bestelling wil opzoeken in mijn Proximus app kan ik die ook nergens terugvinden  

3 reacties

Mutlie
  • August 9, 2026

De mensen van Proximus komen pas morgen terug op het forum.
Zi zullen uw  klantgegevens nodig hebben. Heeft u die aangevuld in uw → ForumProfiel?
Want zonder die noodzakelijke info zullen die gegevens eerst nog moeten opgevraagd worden.
Indien nodig kan u in het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden.
Die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers. (privacy)
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat u hebt voldaan.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 9, 2026

Dat heb ik nu net gedaan, bedankt voor de info! 

• Auteur
  • Apprentice
  • August 9, 2026

De mensen van Proximus komen pas morgen terug op het forum.
Zi zullen uw  klantgegevens nodig hebben. Heeft u die aangevuld in uw → ForumProfiel?
Want zonder die noodzakelijke info zullen die gegevens eerst nog moeten opgevraagd worden.
Indien nodig kan u in het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden.
Die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers. (privacy)
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat u hebt voldaan.

Heb ik nu net gedaan, bedankt voor de info!