Skip to main content
Beantwoord

Lijst VOLTE-compatibele iPhones

Forum|alt.badge.img+2

Goeiedag, 

Op de website van Proximus staat de iPhone 13-reeks nog altijd niet bij de VOLTE-compatibele iPhones zoals je. hier  ziet. Volgens mij zijn deze toestellen toch wel compatibel? 

Kan iemand daar eens naar kijken? 

Beste antwoord door HadewychT

@Igor-Alberic Deze is inderdaad compatibel en wordt door Proximus verkocht. Hij zou dus in de lijst moeten staan. Ik zal het doorgeven om dit te laten aanpassen. Bedankt voor je feedback. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33533 reacties
  • 5 december 2021

FYI: Als prox deze  toestellen ondersteunt dan kunnen ze volte ook activeren voor u als ze hier morgen terug langskomen.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • Antwoord
  • 6 december 2021

@Igor-Alberic Deze is inderdaad compatibel en wordt door Proximus verkocht. Hij zou dus in de lijst moeten staan. Ik zal het doorgeven om dit te laten aanpassen. Bedankt voor je feedback. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 57 reacties
  • 17 december 2021
HadewychT schreef:

De aanpassing is dus na tien dagen nog niet gebeurd…..

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2154 reacties
  • 17 december 2021

Igor-Alberic schreef:
HadewychT schreef:

De aanpassing is dus na tien dagen nog niet gebeurd…..

@Igor-Alberic 

Hier kan soms enige tijd over gaan. 

Ik heb een herinnering gestuurd naar de verantwoordelijken, ik wacht hun antwoord af.

Groeten

Geert

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 57 reacties
  • 21 december 2021

De lijst op de site werd aangepast. Dank :) 

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 21 december 2021

@Igor-Alberic Mijn collega had het al aangepast op andere pagina’s maar was deze uit het oog verloren. Bedankt voor je feedback.