Skip to main content

levering niet op tijd

  • September 22, 2025
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Kan Proximus de beloofde leveringstermijn niet meer respecteren 

Word gezegd 2 dagen zitten nu al aan 7 dagen 

Waar is de service en beloften naartoe????

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Apprentice
  • September 22, 2025

Hier net hetzelfde 

nieuwe I phone was beloofd voor levering 

nu krijg ik te horen dat ze geen voorraad meer hebben en niet weten wanneer ze geleverd worden 

maar  een nieuw abonnement af sluiten kunnen ze wel in 2 minuten.

Had beter naar mezelf geluisterd en bij Telenet gebleven 


Martin
  • September 22, 2025

FYI: werd hier ook al gemeld :

Update:

Daarnet werd ik opgebeld door een Proximus medewerker ivm de pre-order. Door het grote commerciële succes van de nieuwe Iphone zit Proximus zonder voorraad. Pas bij nieuwe leveringen zullen de pre-orders verwerkt worden. Wanneer dit is, weten ze niet. 

 

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 23, 2025

@david1972 

@Angelo74 

 

Algemene informatie levering I Phone:

Zoals elk jaar kan Proximus geen garantie krijgen van Apple over de hoeveelheid beschikbare voorraad per model.

Dit is een situatie die de hele markt treft, en wij doen ons uiterste best om eventuele vertragingen tot een minimum te beperken.

Zodra wij voorraad ontvangen, zal Proximus de betrokken klanten informeren en hun toestel zo snel mogelijk verzenden.

 Klanten worden dus automatisch op de hoogte gebracht zodra hun toestel geleverd kan worden.

mvg

Tina