Skip to main content
Vraag

levering Iphone 17 pro max

• September 20, 2025
  • 181 reacties
  • 13012 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

181 reacties

• Rising star
  • October 23, 2025

Pre order dit jaar is een zware flop! Akkoord dat PX de vraag naar de pro modellen niet correct heeft kunnen inschatten(alle begrip daarvoor) maar dit heeft niets meer met  temaken met tekorten …

ik heb op 14 september een zogenaamde pre-order geplaatst,wat door misschien wel mijn nalatigheid pas 18 september geregistreerd is omdat ik blijkbaar een onduidelijk formulier niet gehandtekend heb terug bezorgt.

We zijn nu 22 oktober exact 5 weken later en nog steeds geen bericht,mail eender wat van communicatie ontvangen te hebben om dan deze middag tot de conclusie te komen dat het model dat ik 5 weken geleden gepre- ordered heb gewoon online op voorraad is en binne de 24 leverbaar is…na dit gezegde gemeld te hebben bij Proximus was het antwoord dat dit doorgegeven moet worden aan een onderliggende dienst en dat dit nog eens 5 werkdagen  kon duren..dit is onaanvaardbaar!

Tina.B ik u bent misschien wel de meest bereikbare persoon binne heel het PX team,hoe lossen we dit ASAP op? 

Ik zit ook in hetzelfde schuitje. Be lach e lijk. Nog steeds niets. Geen verdere mails meer, berichten.. noppes. Nooit meer leg ik mijn vertrouwen nog in proximus en plaats ik nog een pre order. Je zou verwachten, na de flop van vorig jaar en het vele wachten, dat ze er dit jaar beter gingen voor staan. Los van de late leveringen - een beter communicatiekanaal!

• Rising star
  • October 23, 2025

Weet iemand al iets meer?

• Rising star
  • October 23, 2025

Heb om 23:00u ne mail gekregen dat het verzonden is en morgen aankomt! Dus de mail dat ze lieten zien in de winkel klopt. Denk dat de jouwe ook nog deze week komt, zoniet dan wss volgende week. Hoop zo hard dat jij de iphone nog deze week krijgt. We hebben lang genoeg gewacht

• Rising star
  • October 24, 2025

Heb om 23:00u ne mail gekregen dat het verzonden is en morgen aankomt! Dus de mail dat ze lieten zien in de winkel klopt. Denk dat de jouwe ook nog deze week komt, zoniet dan wss volgende week. Hoop zo hard dat jij de iphone nog deze week krijgt. We hebben lang genoeg gewacht

Blij dat jij ook eindelijk jouw iphone mag ontvangen! Ik hoop het hier ook.. want nog steeds geen update. Volgens mij ben ik de enige uitzondering ofzo waar alles misloopt 😫

• Rising star
  • October 24, 2025

Blij dat jij ook eindelijk jouw iphone mag ontvangen! Ik hoop het hier ook.. want nog steeds geen update. Volgens mij ben ik de enige uitzondering ofzo waar alles misloopt 😫

als ik jou was zou ik nog eens naar de winkel te gaan om zeker te zijn dat alles inorder is en het gewoon wachten is. Ik heb bij meerde mensen en forums gehoord dat er bij hun wel iets misgaat maar ik hoop dat jij de iphone wel mss nog morgen krijgt!

• Rising star
  • October 29, 2025

als ik jou was zou ik nog eens naar de winkel te gaan om zeker te zijn dat alles inorder is en het gewoon wachten is. Ik heb bij meerde mensen en forums gehoord dat er bij hun wel iets misgaat maar ik hoop dat jij de iphone wel mss nog morgen krijgt!

De Iphone 17 pro max zilver is EINDELIJK toegekomen. Gisteren een mailtje ontvangen om 22 uur. Deze voormiddag geleverd. Blij dat alles uiteindelijk goedgekomen is. Bedankt aan iedereen hier in dit forum om elkaar op de hoogte te houden en de nodige info te verzamelen!!!!! Zonder jullie was het wachten nog moeizamer geweest!