Skip to main content
Vraag

levering Iphone 17 pro max

• September 20, 2025
  • 181 reacties
  • 13012 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

181 reacties

• Rising star
  • October 20, 2025

Mijne is onderweg nog 48 huizen ben benieuwd of jullie ook al hebben of onderweg zijn?

Hier ook nog niets gehoord .. 

wnr heb jij gepreordered?

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 20, 2025

@Ka'mi Kaze 

Zoals elk jaar krijgen we geen garantie van Apple over de hoeveelheid voorraad per model, hierdoor kan het dat sommige klanten moeten wachten voordat ze hun smartphone ontvangen.

Zodra we de voorraad ontvangen zullen we je informeren en je pakket zo snel mogelijk verzenden.

Om je een idee te geven: vorig jaar werd de meerderheid van pre-orders binnen de week geleverd.

Dit jaar zijn het vooral de toestellen type “pro” en “pro max” die mondjesmaat geleverd worden. 

Je hebt nog geen profielgegevens ingevuld dus kunnen we je persoonlijke situatie ook niet nakijken.

mvg,

Tina

• Rising star
  • October 20, 2025

Mijne is onderweg nog 48 huizen ben benieuwd of jullie ook al hebben of onderweg zijn?

Heb die de 15de besteld ‘ en is eindelijk in mijn handen 

• Rising star
  • October 20, 2025

Heb die de 15de besteld ‘ en is eindelijk in mijn handen 

veel plezier ermee!

• Rising star
  • October 20, 2025

Ik zonet weer langsgeweest in de proximus winkel. Zij lieten me weten dat mijn pre-order geannuleerd werd op 16 oktober?

Ik ontving op 16 oktober enkel een e-mail dat mijn abonnement gewijzigd werd van naam. That’s it. Geen annulering van mijn order..

Ook checkte ik de status even in mijn Proximus app. Zie bijlage. Maar opnieuw begrijpt niemand in de winkel hoe dit nu in elkaar zit. Ook nog steeds geen track & trace code ontvangen, niets.

Ik word opnieuw opgebeld rond 18 u. Eens benieuwd wat ze nu weer te zeggen hebben….

Totally confused. Hopelijk ben ik mijn geld niet kwijt . Dit is ongezien. 

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 20, 2025

@ShannaAvet 

belangrijk:

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

als we je klantgegevens hebben, kunnen we dit laten nakijken.

Bij annulatie van een order wordt het geld teruggestort.

mvg

Tina

• Rising star
  • October 20, 2025

@ShannaAvet 

belangrijk:

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

als we je klantgegevens hebben, kunnen we dit laten nakijken.

Bij annulatie van een order wordt het geld teruggestort.

mvg

Tina

Gegevens werden zonet ingevuld

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 20, 2025

@ShannaAvet 

eind september heb je een mail ontvangen met de vraag om je bestelling af te ronden.

Blijkbaar is dat niet tijdig gebeurd? Het gebruikte mailadres komt overeen met de gegevens in je profiel.

mvg

Tina

• Rising star
  • October 20, 2025

@ShannaAvet 

eind september heb je een mail ontvangen met de vraag om je bestelling af te ronden.

Blijkbaar is dat niet tijdig gebeurd? Het gebruikte mailadres komt overeen met de gegevens in je profiel.

mvg

Tina

Dag, zou u mijn bestelling ook kunnen nakijken? nog niks gehoord dus weet niet of er iets mis is of niet ​@tina.b 

• Rising star
  • October 20, 2025

@ShannaAvet 

mvg

Tina

Bestelling kon ik niet bevestigen omdat ik OPNIEUW een bedrag van 499€ moest betalen terwijl dit al reeds werd betaald bij het plaatsen van de order.

Gegevens in dit profiel zijn mijn privégegevens, ik heb op mijn zaak de pre order geplaatst. Vandaar de verschillende gegevens. 

Net een mail van bpost. Mijn iphone 17 pro max wordt normaal morgen geleverd 🙏🏽 

Heb hem 18 september besteld.

• Rising star
  • October 21, 2025

huplaaaaa

• Rising star
  • October 21, 2025

huplaaaaa

😫😫😫😫😫 daar gaan we weer

• Rising star
  • October 21, 2025

huplaaaaa

😫😫😫😫😫 daar gaan we weer

begint echt schandalig te worden

• Rising star
  • October 21, 2025

huplaaaaa

😫😫😫😫😫 daar gaan we weer

Dat is het al hoor…….. Als dit niet goed afloopt langs mijn kant, zijn ze een klant kwijt. Als zelfstandige (los van dit feit) ben ik echt helemaal niet goed geholpen geweest. Pas op.. gisteren iemand aan de lijn gehad die zijn uiterste best gedaan heeft om dit alsnog in orde te brengen (poging tot). Afwachten opnieuw. Dit was dan ook de enige die mijn complimenten kreeg. 

Vind je dat niet erg dat als je langsgaat in de winkel ze jou gewoon niet kunnen helpen? Of verdere info verschaffen? Ik ben nog nooit zo in het ongewisse gelaten door een COMMUNICATIEbedrijf. 

Laten we alsnog duimen dat jij snel de iphone kan en mag ontvangen!

• Rising star
  • October 21, 2025

huplaaaaa

😫😫😫😫😫 daar gaan we weer

Dat is het al hoor…….. Als dit niet goed afloopt langs mijn kant, zijn ze een klant kwijt. Als zelfstandige (los van dit feit) ben ik echt helemaal niet goed geholpen geweest. Pas op.. gisteren iemand aan de lijn gehad die zijn uiterste best gedaan heeft om dit alsnog in orde te brengen (poging tot). Afwachten opnieuw. Dit was dan ook de enige die mijn complimenten kreeg. 

Vind je dat niet erg dat als je langsgaat in de winkel ze jou gewoon niet kunnen helpen? Of verdere info verschaffen? Ik ben nog nooit zo in het ongewisse gelaten door een COMMUNICATIEbedrijf. 

Is het idd al, ben ook al paar keer in de winkel en op live chat gegaan. ALTIJD iets anders. Laatste keer hebben ze wel een officele email laten dat ze verwachten alles deze week gelevered te hebben, nogsteeds weinig hoop maar ja. 

Hebben ze jou gisteren effectief gebeld? Heeft het iets opgebracht?

• Rising star
  • October 21, 2025

huplaaaaa

😫😫😫😫😫 daar gaan we weer

Is het idd al, ben ook al paar keer in de winkel en op live chat gegaan. ALTIJD iets anders. Laatste keer hebben ze wel een officele email laten dat ze verwachten alles deze week gelevered te hebben, nogsteeds weinig hoop maar ja. 

Ze zagen in het systeem dat mijn order op een of andere manier werd geannuleerd of verdwenen was… geen idee hoe ..

De persoon aan de lijn, heeft een wijziging kunnen doorvoeren waarbij ik eindelijk voor een leveringsdatum kon kiezen. De status is tot op vandaag nog steeds onveranderd gebleven. Ik heb wel meerdere stappen kunnen doorlopen dan bij het begin maar ik ga niet te vroeg juichen.. opnieuw afwachten zeker ?.. Levering zou woensdag zijn (uit mijn keuze) maar ik vrees er ergens voor

• Rising star
  • October 21, 2025

huplaaaaa

😫😫😫😫😫 daar gaan we weer

Ze zagen in het systeem dat mijn order op een of andere manier werd geannuleerd of verdwenen was… geen idee hoe ..

De persoon aan de lijn, heeft een wijziging kunnen doorvoeren waarbij ik eindelijk voor een leveringsdatum kon kiezen. De status is tot op vandaag nog steeds onveranderd gebleven. Ik heb wel meerdere stappen kunnen doorlopen dan bij het begin maar ik ga niet te vroeg juichen.. opnieuw afwachten zeker ?.. Levering zou woensdag zijn (uit mijn keuze) maar ik vrees er ergens voor

ale toch allesinds goed dat je order niet volledig weg is. Hoop dat je nog een mail van Bpost krijgt vandaag. Heb nog is bij de live chat gehoord hoe het zat maar ze zijn gewoon nutteloos.

• Rising star
  • October 21, 2025

huplaaaaa

😫😫😫😫😫 daar gaan we weer

ale toch allesinds goed dat je order niet volledig weg is. Hoop dat je nog een mail van Bpost krijgt vandaag. Heb nog is bij de live chat gehoord hoe het zat maar ze zijn gewoon nutteloos.

Ik hoop het ook. Live chat is inderdaad waardeloos..

Ach ja wie zijn wij soms..

• Rising star
  • October 22, 2025

iemand nog iets van updates?

• Rising star
  • October 22, 2025

iemand nog iets van updates?

Nog steeds niets

• Apprentice
  • October 22, 2025

Pre order dit jaar is een zware flop! Akkoord dat PX de vraag naar de pro modellen niet correct heeft kunnen inschatten(alle begrip daarvoor) maar dit heeft niets meer met  temaken met tekorten …

ik heb op 14 september een zogenaamde pre-order geplaatst,wat door misschien wel mijn nalatigheid pas 18 september geregistreerd is omdat ik blijkbaar een onduidelijk formulier niet gehandtekend heb terug bezorgt.

We zijn nu 22 oktober exact 5 weken later en nog steeds geen bericht,mail eender wat van communicatie ontvangen te hebben om dan deze middag tot de conclusie te komen dat het model dat ik 5 weken geleden gepre- ordered heb gewoon online op voorraad is en binne de 24 leverbaar is…na dit gezegde gemeld te hebben bij Proximus was het antwoord dat dit doorgegeven moet worden aan een onderliggende dienst en dat dit nog eens 5 werkdagen  kon duren..dit is onaanvaardbaar!

Tina.B ik u bent misschien wel de meest bereikbare persoon binne heel het PX team,hoe lossen we dit ASAP op? 

• Apprentice
  • October 22, 2025

• Rising star
  • October 22, 2025

Pre order dit jaar is een zware flop! Akkoord dat PX de vraag naar de pro modellen niet correct heeft kunnen inschatten(alle begrip daarvoor) maar dit heeft niets meer met  temaken met tekorten …

ik heb op 14 september een zogenaamde pre-order geplaatst,wat door misschien wel mijn nalatigheid pas 18 september geregistreerd is omdat ik blijkbaar een onduidelijk formulier niet gehandtekend heb terug bezorgt.

We zijn nu 22 oktober exact 5 weken later en nog steeds geen bericht,mail eender wat van communicatie ontvangen te hebben om dan deze middag tot de conclusie te komen dat het model dat ik 5 weken geleden gepre- ordered heb gewoon online op voorraad is en binne de 24 leverbaar is…na dit gezegde gemeld te hebben bij Proximus was het antwoord dat dit doorgegeven moet worden aan een onderliggende dienst en dat dit nog eens 5 werkdagen  kon duren..dit is onaanvaardbaar!

Tina.B ik u bent misschien wel de meest bereikbare persoon binne heel het PX team,hoe lossen we dit ASAP op? 

werd mij in px winkel een mail van apple laten zien dat ze verwachten ~24 okt alles gelevered moeten hebben, weet niet of dit uiteindelijk gebeurd maar heb er niet veel hoop in

• Rising star
  • October 22, 2025

Hoop uit de diepte van mijn hart dat iedereen deze week nog en mail krijgt van dat de iphone richting jullie komt 🥹 groetjess