Skip to main content
Vraag

levering Iphone 17 pro max

• September 20, 2025
  • 181 reacties
  • 13012 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

181 reacties

• Rising star
  • October 16, 2025

Net mail ontvangen van Bpost , toestel zou morgen geleverd worden. Fingers crossed 🤞

• Rising star
  • October 16, 2025

ik ook op 17/09 zilver besteld en tot nu toe, helemaal niets.

Ik plaatste mijn order op 12 september dus zou ik verwachten dat deze al uitgeleverd zouden zijn.. 

• Rising star
  • October 16, 2025

Ongelooflijk pre order geplaatst 13 september , mail ontvangen waar staat voorraad gegarandeerd indien betaling binnne 14dagen.

nadat je hebt betaald krijg je geen gehoor meer , meerdere maals proximus gebeld en iedereen zegt iets anders 1keertje is het dat de voorraad op is ander keer dat je na de weekend een mail gaat ontvangen…. En als je wat zegt ovet wat er in de contract staat van dat de voorraad gegarandeerd was veranderen ze onderwerp en gaan ze er niet op in. Dit is bedrog mensen betalen vooruit voor iets te krijgen op de datum!! 

Hoi, jij al verdere updates ontvangen?

• Rising star
  • October 16, 2025

Net mail ontvangen van Bpost , toestel zou morgen geleverd worden. Fingers crossed 🤞

wanneer heb je besteld? en welk model als ik vragen mag?

• Apprentice
  • October 16, 2025

Net ook een email ontvangen van Bpost, zou morgen geleverd worden. Besteld op 12/9 om 14.20. iPhone 17 Pro Max Cosmic Orange 256gb. Heb er vorige week wel achteraan moeten bellen, en bleek dat mijn order in de eerste instantie dus niet goed was verwerkt. 

• Rising star
  • October 16, 2025

Ik had de 17 pro max silver 512gb besteld op 18/09 +-13u. 

Omdat ik pas de 18e besteld had was ik me wel bewust dat ik deze later ging krijgen dan de meesten. Toch absurd dat ik nu lees dat er mensen zijn die voor mij besteld hebben en nog steeds aan het wachten zijn.. 

• Rising star
  • October 17, 2025

Ik had de 17 pro max silver 512gb besteld op 18/09 +-13u. 

Omdat ik pas de 18e besteld had was ik me wel bewust dat ik deze later ging krijgen dan de meesten. Toch absurd dat ik nu lees dat er mensen zijn die voor mij besteld hebben en nog steeds aan het wachten zijn.. 

Ik heb ook op de 18de besteld en heb een aantal mensen gezien die ook rond de 18de hebben besteld en het al hebben ontvangen. Hoop mijn nog volgende tee krijgen

• Apprentice
  • October 17, 2025

Ik denk dat misschien van het type en de kleur van de iPhone die je hebt besteld, niet van de besteldatum. 
Het hangt ervan af welke iPhones Apple naar proximus stuurt

• Rising star
  • October 17, 2025

ik ben zonet in de Proximus winkel geweest en ze hebben mij een email van hun magazijn laten zien dat er nog 1090 pre orders verzonden moeten worden en 490 daarvan waren deze week al/nog verzonden, ze hopen voor 24 okt al de  600 andere verstuurd te hebben!

• Rising star
  • October 17, 2025

Net mail van bpost gekregen dat ik em maandag 20 oktober zal ontvangen. (Iphone 17 pro max 256gb zilver besteld op 17/09)

• Rising star
  • October 17, 2025

Net mail van bpost gekregen dat ik em maandag 20 oktober zal ontvangen. (Iphone 17 pro max 256gb zilver besteld op 17/09)

Zelfde mail ontvangen eindelijk yeey 

• Rising star
  • October 17, 2025

welke heb je besteld en wnr?

• Apprentice
  • October 17, 2025

Ik ook 

• Rising star
  • October 17, 2025

Ik ook 

• Apprentice
  • October 17, 2025

Iphone 17 pro max 256gb zilver besteld op 17/09

• Rising star
  • October 17, 2025

Ik heb de 17pro max silver 256gb  en de 15de besteld 

Ik heb een mail van bpost gekregen maar weet niet als het over mijn iphone gaat of niet.... + de link van proximus waar je je bestelling kan volgen werkt tijdelijk niet 

• Rising star
  • October 19, 2025

Ik heb een mail van bpost gekregen maar weet niet als het over mijn iphone gaat of niet.... + de link van proximus waar je je bestelling kan volgen werkt tijdelijk niet 

van waar komt het in de bpost mail?

van waar komt het in 

van waar komt het in de bpost mail?

Dat staat er niet bij. Enkel  hoe het verzonden is en dat is iets met national registered mail normalized. Maar heb het in het postkantoor laten leveren want was niet thuis 

Martin
  • October 19, 2025

FYI: Normaal betekent dit het volgende:

• National Registered Mail:
    dit betekent dat het gaat om een aangetekende zending. 

• Normalized:
    dit slaat op het fysieke formaat van de envelop.
    Een “genormaliseerde” zending voldoet aan de standaardafmetingen.

• Rising star
  • October 19, 2025

• Normalized:

wat wilt dit zeggen over de iphone?

• Normalized:

Dus het heeft niks met de iphone te maken dan?

• Rising star
  • October 20, 2025

Mijne is onderweg nog 48 huizen ben benieuwd of jullie ook al hebben of onderweg zijn?

• Rising star
  • October 20, 2025

Mijne is onderweg nog 48 huizen ben benieuwd of jullie ook al hebben of onderweg zijn?

nog niks gehoord helaas

• Rising star
  • October 20, 2025

Hier ook nog niets gehoord ..