Skip to main content
Vraag

levering Iphone 17 pro max

• September 20, 2025
  • 181 reacties
  • 13012 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

181 reacties

• Apprentice
  • October 9, 2025

Ik heb net mail ontvangen dat mijn telefoon morgen zou geleverd worden. 17 Pro Silver 256GB. Ale na een maand gissen en frustraties levert mijn geduld nog wat op. Dikke 0/10 voor Proximus hun communicatie. Hopelijk krijgt iedereen hier snel hun toestel. Dit forum was veel nuttiger dan Proximus zelf.

• Rising star
  • October 10, 2025

Ik heb net mail ontvangen dat mijn telefoon morgen zou geleverd worden. 17 Pro Silver 256GB. Ale na een maand gissen en frustraties levert mijn geduld nog wat op. Dikke 0/10 voor Proximus hun communicatie. Hopelijk krijgt iedereen hier snel hun toestel. Dit forum was veel nuttiger dan Proximus zelf.

Super blij dat de zilveren eindelijk geleverd worden! Geniet er van!! Mag ik vragen op welke datum je hem precies hebt gepreorderd?

• Rising star
  • October 10, 2025

Heb je u iphone al gekregen ,

• Rising star
  • October 11, 2025

Nog mensen die deze communicatie gekregen hebben over de levering van de 17 pro max? Ik krijg helemaal niets van communicatie of mailverkeer binnen.. Ik volg hier dus regelmatig mee… Dit is echt niet oké hoor … 

• Rising star
  • October 11, 2025

Nog mensen die deze communicatie gekregen hebben over de levering van de 17 pro max? Ik krijg helemaal niets van communicatie of mailverkeer binnen.. Ik volg hier dus regelmatig mee… Dit is echt niet oké hoor … 

Nope helemaal niets, pakt dat dat het 1-2 weken nog gaat duren, verschrikkelijk.

• Apprentice
  • October 12, 2025

Super blij dat de zilveren eindelijk geleverd worden! Geniet er van!! Mag ik vragen op welke datum je hem precies hebt gepreorderd?

Ondertussen al twee dagen in mijn bezit! Ik heb de telefoon op 15/09 gepreordered rond 23u.

• Rising star
  • October 12, 2025

Nope helemaal niets, pakt dat dat het 1-2 weken nog gaat duren, verschrikkelijk.

1 ding weet ik zeker.. Dit is de eerste en laatste keer dat ik een bestelling plaats bij proximus. Dit valt helemaal niet meer te begrijpen..

Heb jij voor de pre order ook een bedrag moeten betalen? Heb jij alsook uw bestelling nog moeten bevestigen? Bij de bevestiging moest ik opnieuw hetzelfde bedrag betalen waardoor ik deze stap niet heb kunnen voltooien. Belachelijk. Ik hoop dat daar niets verkeerd gelopen is.

• Rising star
  • October 12, 2025

1 ding weet ik zeker.. Dit is de eerste en laatste keer dat ik een bestelling plaats bij proximus. Dit valt helemaal niet meer te begrijpen..

Heb jij voor de pre order ook een bedrag moeten betalen? Heb jij alsook uw bestelling nog moeten bevestigen? Bij de bevestiging moest ik opnieuw hetzelfde bedrag betalen waardoor ik deze stap niet heb kunnen voltooien. Belachelijk. Ik hoop dat daar niets verkeerd gelopen is.

Ja, ik heb moeten betalen bij de pre-order
Mijn bestelling hoefde ik niet opnieuw te bevestigen, dus niet nog een keer betalen.
Als je twee keer moet betalen, klopt dat niet.  
Heb je contact opgenomen met px zelf?

• Rising star
  • October 12, 2025

Ja, ik heb moeten betalen bij de pre-order
Mijn bestelling hoefde ik niet opnieuw te bevestigen, dus niet nog een keer betalen.
Als je twee keer moet betalen, klopt dat niet.  
Heb je contact opgenomen met px zelf?

Klopt, dat dacht ik dus ook.

Verschillende keren telefonisch contact opgenomen alsook in de winkel langsgeweest. Van de winkel werd ik doorverwezen naar de technische dienst en van de technische dienst naar de chat. Echt een grap..

Dan toch iemand aan de telefoon gekregen die me opnieuw liet weten dat dit om een miscommunicatie ging en ik geduldig moest afwachten.. Dat mijn pre-order wel degelijk werd geregistreerd.

Net vernomen zelt dat mensen de iphone 17 pro max al konden bestellen op bol? en deze al binnen hebben. Wat is het nut van deze pre order zelf. Nu ja, of ik dit mag geloven weet ik niet helemaal zeker.. 

• Rising star
  • October 13, 2025
dit wordt belachelijk

Straks krijgen we die mail opnieuw en worden we opnieuw uitgelachen. 🤣🤣

• Rising star
  • October 13, 2025
dit wordt belachelijk

Straks krijgen we die mail opnieuw en worden we opnieuw uitgelachen. 🤣🤣

Ik heb de mood opgegeven echt waar stress me voor saus terwijl die ons uitlachen 🤦🏽‍♀️

• Rising star
  • October 13, 2025

hoopa super!!!

• Rising star
  • October 13, 2025

gvd tis weeral de 4de keer kom aan man

tis nu wel echt goed geweest ze, deze week ni binnen en k annuleer en ga naar ne deftige concurrent

• Rising star
  • October 13, 2025

tis nu wel echt goed geweest ze, deze week ni binnen en k annuleer en ga naar ne deftige concurrent

Ik wilde zelfs anulleren maar blijkbaar mag het niet ‘ drm dat ik de mood heb opgegeven 

• Rising star
  • October 14, 2025

Ik wilde zelfs anulleren maar blijkbaar mag het niet ‘ drm dat ik de mood heb opgegeven 

hz zou dat niet mogen?

• Rising star
  • October 14, 2025

hz zou dat niet mogen?

• Rising star
  • October 15, 2025

Iemand een update of toevallig iets gekregen?

• Rising star
  • October 15, 2025

Iemand een update of toevallig iets gekregen?

Nog steeds niets.. 

• Apprentice
  • October 16, 2025

Ik heb gisteren eindelijk mijn iphone 17 pro silver 256gb ontvangen, zonder enige communicatie van proximus zelf, enkel een email van bpost.. had preorder gedaan op 13/9. Mijn vriend had de oranje versie de 12de gepreorderd en 19/9 ontvangen.. 

communicatie is absoluut niet de sterkskte kant hier bij proximus

• Apprentice
  • October 16, 2025

wacht nog steeds op mijn pro max 256 silver, besteld op 17sept

• Rising star
  • October 16, 2025

Hier ook nog aan het wachten op de 17 pro max 512GB silver,  besteld op 18/09. 

Communicatie is inderdaad niet de sterkste kant van Proximus, reclame maken en zoveel mogelijk verkopen daarentegen gaat wel vlot… 

• Rising star
  • October 16, 2025

Ik heb gisteren eindelijk mijn iphone 17 pro silver 256gb ontvangen, zonder enige communicatie van proximus zelf, enkel een email van bpost.. had preorder gedaan op 13/9. Mijn vriend had de oranje versie de 12de gepreorderd en 19/9 ontvangen.. 

communicatie is absoluut niet de sterkskte kant hier bij proximus

Blij dat jij deze al mocht ontvangen. Veel plezier ermee!

• Rising star
  • October 16, 2025

wacht nog steeds op mijn pro max 256 silver, besteld op 17sept

Ik ook. Jij al enige communicatie ontvangen of ook helemaal niets.. 

Gelukkig dat Bpost WEL communicatie kan uitsturen 🙃

• Rising star
  • October 16, 2025

Hier ook 15de besteld en nog steeds niets moge ontvangen🤦🏽‍♀️

• Rising star
  • October 16, 2025

ik ook op 17/09 zilver besteld en tot nu toe, helemaal niets.