Skip to main content
Vraag

levering Iphone 17 pro max

• September 20, 2025
  • 181 reacties
  • 13012 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

181 reacties

• Rising star
  • October 2, 2025

(Volgende week wordt de voorraad weer aangevuld en ontvang je de gsm. Ik nodig je vriendelijk uit om contact op te nemen.) 

kreeg dit binnen van de helpdesk  dus dek deze week enkel de orange vanaf volgendeweek de grijze ? 

ik denk da we allemaal het vanaf maandag zullen krijgen, of misschien met geluk morgen.

• Apprentice
  • October 2, 2025

Gisterenavond bericht gekregen van Bpost, vandaag geleverd.
iPhone 17 PRO Max Oranje 256GB

• Rising star
  • October 3, 2025

(Volgende week wordt de voorraad weer aangevuld en ontvang je de gsm. Ik nodig je vriendelijk uit om contact op te nemen.) 

kreeg dit binnen van de helpdesk  dus dek deze week enkel de orange vanaf volgendeweek de grijze ? 

ik denk da we allemaal het vanaf maandag zullen krijgen, of misschien met geluk morgen.

En heb je u iphone ontvangen ?

• Rising star
  • October 3, 2025

Toch niet, ik denk dat Proximus voorlopig alleen een levering heeft gekregen van de oranje Pro Max. Het zal waarschijnlijk wat langer duren voor de zilveren en donkerblauwe versie beschikbaar zijn.

Bij mij staat er nog steeds dat ze het op voorraad hebben, maar verder is er nog niets veranderd.

• Rising star
  • October 3, 2025

^^ Wat ik echt belachelijk vind, is dat als je een toestel pre-ordert, je eigenlijk verwacht dat het eerder geleverd wordt dan wanneer je het gewoon koopt of bestelt. Super belachelijk.

• Rising star
  • October 3, 2025

^^ Wat ik echt belachelijk vind, is dat als je een toestel pre-ordert, je eigenlijk verwacht dat het eerder geleverd wordt dan wanneer je het gewoon koopt of bestelt. Super belachelijk.

Juist em super belachelijk ‘ lijkt zelfs geen pre order nu 🤦🏽‍♀️  soms heb ik zelfs de neiging om het te anulleren en te blijven bij mijn 16pro max 

• Rising star
  • October 6, 2025

Week drie met deze kut bericht weer frustratie loopt nu wel enorm hoog

• Rising star
  • October 6, 2025
dit wordt belachelijk

• Apprentice
  • October 6, 2025

Ik kreeg ook dat gevreesde bericht 😡

• Apprentice
  • October 6, 2025

Gewoon dezelfde mail copypaste. Das echt lachen in ons gezicht. Ik had al eens gespit in dit forum en ze flikken hun klanten dit elk jaar. Er staat nergens dat je de telefoon gegarandeerd binnen een bepaalde periode zou krijgen, maar het gebrek aan communicatie terwijl men meer dan op de hoogte is van de frustraties van hun (trouwe) klanten is echt om zot vante worden. 

Soms vind ik het spijtig dat we als consumenten zo weinig kunnen doen tegen deze grote bedrijven. Zolang ze maar kunnen verkopen. Ik kijk alvast uit naar andere providers en raad Proximus ten zeerste af. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.

• Apprentice
  • October 7, 2025

BELACHELIJK!!!! Heb weer zo een stom bericht ontvangen, kunnen we niet korting ofz krijgen WANT WAT IS DIT? 

• Rising star
  • October 7, 2025

Heeft iemand nog een update ontvangen?

• Rising star
  • October 7, 2025

Ik vooral niet en wat staat er bij u ?

• Rising star
  • October 7, 2025

Nope, nog niets. 

• Rising star
  • October 7, 2025

Nope, nog niets. 

altijd zelfde zin 

• Rising star
  • October 8, 2025

Hallo iedereen

Ik plaatste ook een pre order voor de Iphone 17 pro max (zilver).

Tot op vandaag nog steeds geen update of verdere communicatie ontvangen. Behalve aan de telefoon, dat het gewoon een kwestie van geduld en afwachten is tot deze weer op voorraad is.

Ook kreeg ik verschillende mails/berichten om mijn bestelling te vervolledigen. Wat ik probeerde..

Maar daar vroegen ze OPNIEUW om een bedrag van 499€ te betalen terwijl dit al betaald werd tijdens het plaatsen van de pre-order.. weird.

Ook hiervoor nam ik contact op en lieten ze weten dat ik gewoon moest afwachten.

Met als gevolg mijn reservatie ten einde liep en ik dit bericht binnen kreeg. Opnieuw contact opgenomen met als antwoord dat alles in orde is en ik verder niets meer moet doen.

Ik ben VOLLEDIG in de war. Deze communicatie naar ons toe is echt onduidelijk..

Nog mensen met deze ervaring?

• Rising star
  • October 8, 2025

iemand nog een update gekregen?

• Apprentice
  • October 8, 2025

Ik net mail gekregen van bpost dat het morgen geleverd wordt, maar de status van mijn bestelling staat nog op vooruitbesteld. Maar had wel gisteren mail gekregen dat het niet op voorraad was…

• Rising star
  • October 8, 2025

Ik net mail gekregen van bpost dat het morgen geleverd wordt, maar de status van mijn bestelling staat nog op vooruitbesteld. Maar had wel gisteren mail gekregen dat het niet op voorraad was…

Welke datum had u deze besteld? En welke kleur en opslag als ik mag vragen? Ik ben ook nog altijd aan het wachten. Heb nog altijd geen updates gekregen buiten de mails van geen voorraad… 

• Apprentice
  • October 8, 2025

Welke datum had u deze besteld? En welke kleur en opslag als ik mag vragen? Ik ben ook nog altijd aan het wachten. Heb nog altijd geen updates gekregen buiten de mails van geen voorraad… 

Ik heb op zaterdag besteld 13/09 besteld maar mn bestelling is pas geregistreerd op 17/09. Ik heb de 17 pro max 256gb in kleur orange besteld.

• Rising star
  • October 9, 2025

Iemand vandaag nieuws ??

• Rising star
  • October 9, 2025

Iemand vandaag nieuws ??

Ik ben bijna zeker dat we hem eind oktober krijgen, waarschijnlijk vanaf de 20ste.

• Rising star
  • October 9, 2025

Iemand vandaag nieuws ??

Ik ben bijna zeker dat we hem eind oktober krijgen, waarschijnlijk vanaf de 20ste.

Ja kreeg net ook dat we nog 2/3 weke moete wachten 

• Rising star
  • October 9, 2025

• Rising star
  • October 9, 2025

Wist het 🙂