Skip to main content
Vraag

levering Iphone 17 pro max

• September 20, 2025
  • 181 reacties
  • 13012 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

181 reacties

• Rising star
  • September 30, 2025

.

• Rising star
  • September 30, 2025

Ik heb eindelijk mijn e-mail van BPOST ontvangen! Verwachte levering is morgen, 01/10. Dus mijn theorie was juist: als je de e-mail van gisteravond niet hebt ontvangen, wordt je toestel deze week geleverd. Ter info: ik heb de IPHONE 17 PRO MAX COSMIC ORANGE 256 GB op 12/09 preordered en ik kreeg de bevestiging om 14:20 uur.

• Rising star
  • September 30, 2025

Ik heb eindelijk mijn e-mail van BPOST ontvangen! Verwachte levering is morgen, 01/10. Dus mijn theorie was juist: als je de e-mail van gisteravond niet hebt ontvangen, wordt je toestel deze week geleverd. Ter info: ik heb de IPHONE 17 PRO MAX COSMIC ORANGE 256 GB op 12/09 preordered en ik kreeg de bevestiging om 14:20 uur.

Ben super blij voor u geniet ervan!

• Rising star
  • September 30, 2025

Ben super blij voor u geniet ervan!

Merci. Ik hoop dat iedereen zijn iphone binnen enkele dagen ontvangt! We hebben lang genoeg gewacht.

• Auteur
  • Rising star
  • September 30, 2025

yep ik ook 

Mail van B-post zelf ontvangen , verwachte levering morgen.

ook de 17 pro max cosmic Orange pre-order 13/09 in de vroege ochtend.

• Rising star
  • September 30, 2025

yep ik ook 

Mail van B-post zelf ontvangen , verwachte levering morgen.

ook de 17 pro max cosmic Orange pre-order 13/09 in de vroege ochtend.

Toch juist wat ik zei dan dat je het volgende week gaat ontvangen :)

Geniet ervan allemaal!

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 1, 2025

Proximus is een eerste klasse netwerkoperator: ik ben abonnee en zou voor geen goud willen veranderen. Mijn iPhones bestel ik echter bij Apple zelf. Ze sturen die dan op of je kunt ze afhalen in de Apple Store in Brussel. 

Ik heb mijn 17 pro max besteld via de app van de Apple Store op 12/9 om 14u01 en ben deze op vrijdagochtend 19/9 om 8u gaan afhalen in Brussel. 

• Apprentice
  • October 1, 2025

12/09 pre-ordered, en nog niks geleverd… 

• Apprentice
  • October 1, 2025

Velen - waaronder mezelf - zijn ongeduldig. Vandaag (01/10/2025) gebeld naar de klantendienst. Ten vroegste (en je leest goed) in de laatste week van oktober 2025 verwacht men een grote levering van de Iphone 17 modellen. De mensen die de Iphone 17 intussen wel ontvangen, zijn die van kleine leveringen, maar beduidend nog niet het aantal om de achterstand in te halen. 

Martin
  • October 1, 2025

Proximus is een eerste klasse netwerkoperator: ik ben abonnee en zou voor geen goud willen veranderen. Mijn iPhones bestel ik echter bij Apple zelf. Ze sturen die dan op of je kunt ze afhalen in de Apple Store in Brussel. 

Ik heb mijn 17 pro max besteld via de app van de Apple Store op 12/9 om 14u01 en ben deze op vrijdagochtend 19/9 om 8u gaan afhalen in Brussel. 

Dat is inderdaad logisch dat Apple eerst zijn eigen distributieketen gaat bedienen, maar wat ik mij afvraag heb je die aan de dezelfde prijs kunnen bestellen als bij Proximus bijvoorbeeld?

• Apprentice
  • October 1, 2025

Intussen al mensen die hun pre -order  van de 17pro max 256 GB cosmic Orange ontvangen hebben ?Hier nog steeds niets.😞

Mega super gefrustreerd, zou gewoon graag eens een antwoord krijgen hoelang we nog moeten wachten!!! 😡

ik krijg zonet te horen dat die van mij overmorgen gepland staat voor levering > bestelling geplaatst 13sept > ook de pro max 256 orange 

• Rising star
  • October 1, 2025

Intussen al mensen die hun pre -order  van de 17pro max 256 GB cosmic Orange ontvangen hebben ?Hier nog steeds niets.😞

Mega super gefrustreerd, zou gewoon graag eens een antwoord krijgen hoelang we nog moeten wachten!!! 😡

ik krijg zonet te horen dat die van mij overmorgen gepland staat voor levering > bestelling geplaatst 13sept > ook de pro max 256 orange 

Hoe heb je dat gehoord? Was dat via Proximus zelf of via een berichtje van bpost?  
Heb je maandag ook een e-mail gekregen van Proximus over de vertraging? 

• Rising star
  • October 1, 2025

Ik heb zelf de iPhone 17 Pro Max in het grijs. Die van mij heb ik op 17 september gepre-orderd. Ik denk dat ik hem ten minste volgende week krijg, of misschien met wat geluk al deze week. Hopelijk!

• Apprentice
  • October 1, 2025

Hoe heb je dat gehoord? Was dat via Proximus zelf of via een berichtje van bpost?  
Heb je maandag ook een e-mail gekregen van Proximus over de vertraging? 

ik heb dit te horen gekregen via de chat op hun site live chat met medewerker van proximus , hij heeft mij reeds de code van b post gegeven weliswaar werkt deze nog niet waarschijnlijk doordat deze nog niet is opgehaald door b post , ik had inderdaad ook maandag de mail van de vertraging gekregen voor de 2 maal reeds

• Apprentice
  • October 1, 2025

Je kan via de klantendienst een commerciële tussenkomst vragen ter compensatie van de lange wachttijden. Dit in de vorm van korting op je factuur. Let wel, enkel wanneer er nog een factuur openstaat. In mijn geval is alles netjes betaald en ik moet wachten tot de volgende factuur.
Hopelijk heb ik tegen volgende maand mijn bestelling toch al gekregen. LOL

• Apprentice
  • October 1, 2025

Ik heb het net ook gevraagd en zou blijkbaar al bij bpost zijn in voorbereiding en zou deze dus ten laatste eind deze week mail moeten ontvangen. 

• Apprentice
  • October 1, 2025

De bestelling van de oranje Pro Max, geplaatst op 15 augustus, wordt morgen geleverd door bpost.

• Rising star
  • October 1, 2025

Super nu is em wel op vorraad!

• Apprentice
  • October 2, 2025

Bij mij staat die nog altijd op ‘is vooruitbesteld’ en dit is wat proximus mij meedeelde gisteren : ‘Wat betreft de voorraad die u op de website raadpleegt, betreft dit alleen nieuwe bestellingen en niet de reeds geregistreerde pre-orders in ons systeem.’

• Apprentice
  • October 2, 2025

Ik heb mijn telefoon ontvangen (Iphone 17 Pro max orange) besteld op 14/09 in de ochtend.

#tevredenklant

• Apprentice
  • October 2, 2025

Ik wacht nog steeds op mijn 17 Pro Max die ik op 17 september heb besteld. Er zijn nog geen updates op de website of via de chat 😭

• Rising star
  • October 2, 2025

Ik wacht nog steeds op mijn 17 Pro Max die ik op 17 september heb besteld. Er zijn nog geen updates op de website of via de chat 😭

Normaal gezien zou het nu op voorraad moeten zijn voor u. Ik heb het op dezelfde dag als u gepreorderd, dus u zou dezelfde update als ik moeten krijgen.

• Rising star
  • October 2, 2025

Normaal gezien zou het nu op voorraad moeten zijn voor u. Ik heb het op dezelfde dag als u gepreorderd, dus u zou dezelfde update als ik moeten krijgen.

Heb de zelfde besteld de pro max grijs ! De 15de en nog steeds geen enkele groen licht of dergelijke begin de tering van te krijgen 

• Apprentice
  • October 2, 2025

Ik heb het net gecontroleerd en er zijn geen nieuwe updates :( 

ik heb de pro max 256 zilver besteld

• Rising star
  • October 2, 2025

(Volgende week wordt de voorraad weer aangevuld en ontvang je de gsm. Ik nodig je vriendelijk uit om contact op te nemen.) 

kreeg dit binnen van de helpdesk  dus dek deze week enkel de orange vanaf volgendeweek de grijze ?