Skip to main content
Vraag

levering Iphone 17 pro max

• September 20, 2025
  • 181 reacties
  • 13012 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

181 reacties

• Auteur
  • Rising star
  • September 23, 2025

Neen, maar jij wou het toch taalkundig de betekenis uitleggen?
Feit is dat  als er 100 in voorraad zijn en 1000 bestellingen komen er onmiddellijk hier 900 klagen dat Apple te weinig toestellen levert maar  de schuld leggen ze bij PX.
De normaalste zaak van de wereld. 😇

Ik denk dat we hier in cirkels blijven draaien. Voor mij blijft het eenvoudig: bij bestelling stond er op voorraad en kreeg ik een bevestiging . Dat is de info waarop ik me baseer. Wat er daarna achter de schermen gebeurt, is niet mijn verantwoordelijkheid. Voor mij is hiermee alles gezegd.”

Mutlie
  • September 23, 2025

Ook geenszins de mijne. 😊

Het staat zelfs in de krant.
Bij Apple zelf spreken ze van 8 oktober, enkel bij Apple Brussel nog enkele exemplaren in voorraad :

https://www.hln.be/apple/klanten-moeten-langer-op-iphone-17-wachten-dan-gedacht-meer-interesse-dan-ooit~a7037dce/

Geduld is een mooie deugd 😜

• Apprentice
  • September 23, 2025

• Apprentice
  • September 24, 2025

Er zit ook misleidende publiciteit in het spel. Als je scrolt op instagram bots je regelmatig op een ad van Proximus over de Iphone 17. Klik je op de ad, zie je duidelijks taan: in voorraad.

Surf je naar de website, zie je staan: niet in voorraad. Screenshots zijn van 24/09/2025

Martin
  • September 24, 2025

In voorraad is hij wel maar daarom heeft Apple hem nog niet geleverd aan PX 😉

NB: ‘t is te hopen dat ze bij Apple het connectieprobleem van de iphone 17  vlug kunnen oplossen.

• Auteur
  • Rising star
  • September 25, 2025

En al iemand nieuws gehad over de levering???? 
Bijna nu toch al een week later! 
Dus we mogen toch stilletjes aan al eens iets vernemen , niet ? 

• Rising star
  • September 25, 2025

Yes, ik heb gisteren nacht een mail ontvangen van bPost dat de levering vandaag is.

Heb gekeken in status van bpost en het is onderweg.

Op de site van Proximus staat deze nog steeds in behandeling omdat deze niet is geupdate.

• Auteur
  • Rising star
  • September 25, 2025

Yes, ik heb gisteren nacht een mail ontvangen van bPost dat de levering vandaag is.

Op de site van Proximus staat deze nog steeds in behandeling omdat deze niet is geupdate.

En als ik mag vragen , welk toestel, kleur en wanneer ge-preordered? 

• Rising star
  • September 25, 2025

iPhone 17 Pro Max 512gb Deep Blue, gepreordered op 12/09 om 14.06h

• Auteur
  • Rising star
  • September 25, 2025

Omg

de 12de zelf om 14.06 uur 😳

Pfff dat belooft, ik heb de 13 in de zeer vroege ochtend de oranje 256 Gb besteld …..hoelang gaan we daar moeten op wachten 😟

• Rising star
  • September 25, 2025

Omg

de 12de zelf om 14.06 uur 😳

Pfff dat belooft, ik heb de 13 in de zeer vroege ochtend de oranje 256 Gb besteld …..hoelang gaan we daar moeten op wachten 😟

Ik denk dat je die volgende week wel hebt. Op de site klopt er helemaal niks dus...

• Apprentice
  • September 25, 2025

hier ook de 17 pro max orange 256gb  besteld op 13/9 en ook nog steeds zelfde status alsook nog geen email ontvangen van B post denk de orange effe op zich nog zal laten wachten , en uiteraard als je chat met hen weten ze van toeten of blazen

Blijkbaar moest de 17 pro max

24 september weer op voorraad zijn 🤷🏽‍♀️

35855892
Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • September 26, 2025

Ik bevind mij in dezelfde situatie. Vandaag zijn er drie weken verstreken sinds ik mijn aanvraag heb ingediend, en tot op heden heb ik nog geen enkele reactie of teken van opvolging ontvangen.

Order opened on the 13 September 2025

1. Soon 

Your smartphone is pre-ordered 

We are waiting for the supplier to deliver your model. As soon as it's available, we'll keep you informed and dispatch it promptly. Preorders will be delivered from 19/09 at the earliest according to stock availability. Thank you for your patience.

Parcel content:
    Px iPhone 17 Pro Max 256GB Orange.

• Auteur
  • Rising star
  • September 26, 2025

Ik bevind mij in dezelfde situatie. Vandaag zijn er drie weken verstreken sinds ik mijn aanvraag heb ingediend, en tot op heden heb ik nog geen enkele reactie of teken van opvolging ontvangen.

Order opened on the 13 September 2025

1. Soon 

Your smartphone is pre-ordered 

We are waiting for the supplier to deliver your model. As soon as it's available, we'll keep you informed and dispatch it promptly. Preorders will be delivered from 19/09 at the earliest according to stock availability. Thank you for your patience.

Parcel content:
    Px iPhone 17 Pro Max 256GB Orange.

helaas ben je de zoveelste, 

maar hey , het probleem ligt bij Apple volgens Proximus. 
Makkelijk hè, zoveel mogelijk verkopen en daarna de verantwoordelijkheid  doorschuiven. 
Naar mijn weten hebben wij hem niet besteld bij Apple , maar bij Proximus , niet ? 
Maar ja , we zullen nog maar wat langer wachten zeker .

Dit is de tweede maal dat ik een pre-order doe en telkens liep het fout zonder communicatie. Via myproximus kan je de  status van de bestelling zien maar er verandert niets. Het zou inderdaad veel beter kunnen door proximus. Ik begrijp dat ze afhankelijk zijn van de producent maar men heeft een estimate voor de levering, waarom kan dit niet aan de klant worden meegedeeld. Ik heb een nummer laten overnemen voor deze bestelling en die alleen de bestelling staat op hold maar ook de overname van het gsm nummer die gekoppeld is aan deze bestelling, en ook hier is er geen communicatie over alhoewel dit onmiddellijk kan gebeuren.

• Rising star
  • September 29, 2025

Hallo iedereen heeft iemand al ondertussen wel zijn iphone moge ontvangen ? ( ik nog niet en wordt er stilletjes aan zwaar gestrest om) 

• Rising star
  • September 29, 2025

Ik denk dat we hem voor niets hebben gepreorderd, waarschijnlijk zullen we hem pas begin of zelfs midden oktober krijgen. Het voelt alsof we hem gewoon besteld hebben in plaats van gepreorderd. We gaan hem zeker niet eerder krijgen, echt een schande.

• Rising star
  • September 29, 2025

Dit krijg ik dan voor de tweede keer in deze maand 

• Apprentice
  • September 29, 2025

Ik ook gekregen pff, denk dat we nog lang mogen wachten🥲

Heb de mail ook net nog is voor de 2de keer gekregen, pffff . 

• Rising star
  • September 30, 2025

2 jaar geleden de 15 pro max besteld op 17/09 met verwachte leverdatum 22/09. Uiteindelijk pas op 12/10 aangekregen. 

dit jaar heb ik de 17 pro max besteld en ik vrees dat het opnieuw zolang wachten wordt… 

• Apprentice
  • September 30, 2025

Daarnet sprak ik met iemand van Proximus. Hij vertelde me dat sommige klanten die een pre-order hebben geplaatst een e-mail hebben ontvangen waarin staat dat ze hun toestel pas in februari 2026 zullen krijgen. Hij raadde me aan om mijn pre-order te annuleren en in plaats daarvan volgend jaar de iPhone 18 Pro Max te bestellen. (Geen grap!) Hij zei alleszins dat ik het mag vergeten om dit jaar mijn toestel te krijgen…

• Rising star
  • September 30, 2025

Ik heb gisteravond geen e-mail ontvangen (afgelopen maandag wel). Betekent dit dat ik mijn iPhone deze week krijg? 🤣 Preorder iPhone 17 Pro Max Cosmic Orange 256 Gb

• Auteur
  • Rising star
  • September 30, 2025

Intussen al mensen die hun pre -order  van de 17pro max 256 GB cosmic Orange ontvangen hebben ?Hier nog steeds niets.😞

Mega super gefrustreerd, zou gewoon graag eens een antwoord krijgen hoelang we nog moeten wachten!!! 😡