Beantwoord

krant

  • 23 December 2023
  • 17 reacties
  • 189 Bekeken

Waarom kan ik mijn krant niet meer lezen,sinds 1dec moet ik plots betalen 

waarom betalen voor GRATIS

Normaal is mijn account gekoppeld maar lezen kan niet

icon

Beste antwoord door GeertC 9 January 2024, 15:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

TBI: pas dinsdag kunnen de PX medewerkers je verder helpen, als ze hier terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@DbDn   Dag, dit staat op beide pack’s actief. Best je app/browser een cleanen ( cache kegen of coockies wissen) desnoods de app verwijderen op opnieuw de install doen via je My Proximus.

Beste ,

deze krant werd door Hln zelf beëindigd , waarom weet ik nog steeds niet

telefonisch geraak je niet binnen bij Hln

en via mail word er gezegd dat mijn krant is gestopt ,en dat ik moet betalen anders geen krant

Reputatie 7
Badge +3

@DbDn Administratief staat bij Proximus nog alles actief.Ik ga u iemand van onze technische dienst doorgeven om het verder na te kijken.Indien daar ook alles in orde is dan is het aan HLN om dit probleem in orde te maken.Groetjes,Joel

Hallo

heb via proximus.customer.care een GID CODE ontvangen, heb dan HLN klantendienst gebeld

na welgeteld 1u35min wachten eindelijk een meedewerker aan de lijn

Vriendelijkheid was nul , met als antwoord dat ik GEEN recht heb op mijn  abonnement

via proximus e-press , ik moet volgens de medewerker eens contact opnemen

met Proximus. En dan werd de lijn gewoon afgesloten .

 

Alvast bedankt voor de hulp

zal blijkbaar een lange strijd worden

 

 

Jammer maar een telefoon naar de klantendienst HEEFT ook niet geholpen 

ben geen stap verder ,krant lezen is enkel mogelijk mist betaling

DUS GRATIS BESTAAT NIET MEER

De link van express werkt NIET, WAT ER ACTIEF STAAT WEEK IK NIET

ZEKER NIET MIJN KRANTEN

…...

Mijn vorige respons was een beetje te snel, kan gebeuren. 😎
En dan onderbroken en niet tijdig kunne aanpassen.

Er zijn recent problemen geweest langs DPG media kant maar deze zouden zijn verholpen. (??)

Bij sommigen lukte het zo:  Ga naar myproximus. Klik op producten. Hier zie je staan my e press met daaronder HLN. Klik op HLN. Druk op “Start met lezen”. Daarna zie je scherm met linksboven....hoe kan ik aanbieding activeren. Druk op myproximus login. Geef email door waaraan hln gekoppeld is en soms werkt het dan weer.  Maar anderzijds, niet iedereen ziet dan “Start met lezen” staan en daar loopt het dan ook weer verkeerd.

Dit werd inderdaad o.a gemeld hier gisteren door stefaan1979  
→ E-press HLN werkt niet meer | Proximus Forum

Ik heb zojuist nogmaals een poging , en dit via “start met lezen” dit werkt jammer genoeg ook niet

zaterdag terug een medewerker van HLN aan de lijn gehad terug de GID code gemeld ,maar kreeg als antwoord dat ik enkel de krant kan lezen mits betaling

dus mijn vraag is nu ,kan de activatie op mijn proximus niet verwijderd worden .zodat ik volledig op nieuw kan beginnen 

deze link werk gewoon NIET dus totaal nutteloos 

en na een 10 tal telefoons en paar mail geraak ik het stilaan beu

 

Ik ben alleszins benieuwd naar de reactie van Proximus volgende week.
@Joel M stelde immers dat administratief alles in orde is en dat HLN/DPG Media het moet oplossen.

Maar weet je ook waarom HLN jouw abonnement éénzijdig heeft beëindigd?

 

@DbDn 

Het kan bij Proximus volledig administratief in orde staan maar de GID code moet bij HLN ook juist gekoppeld staan. 

Maar zoals Mutlie al aangegeven heeft zal het wachten worden op PX moderator morgen wat verder nog moet gebeuren om dit terug in orde te krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

@DbDn

we hebben je E-press account opnieuw gekoppeld in het systeem. 

Kan je het nog eens terug uittesten?

 

Geert

Beste

Niets  werkt

ook bij HLN geen hulp gisteren gebeld met ontvangen GID maar weer niets geen stap verder

 

zojuist  terug iemand aan delijn bij HLN,Volgens HLN is deze gid code gekoppeld aan een ander adres,

een antwoord aan welk adres het gekoppeld is mag niet doorgegeven worden ( privé  )

dus word mijn account gebruikt door iemand anders

gisteren werd door een medewerker van de Proximus Schop Kuurne na 2 uren proberen met mijn persoonlijke iPad ,mij aangeraden om dit gratis account volledig te verwijderen via proximus

dit zou mogelijk zijn via de chat functie, inderdaad ook geprobeerd weer NIETS

dan telefonisch via de klantendienst ,terug gid ontvangen

 

DUS VOLGENS MIJ BEN IK NU ROND WAARSCHIJNLIJK

en mijn gratis voordeel bestaat dus niet meer

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu terug gebeld met een vaste lijn naar HLN klanten dienst nogmaals mijn probleem gemeld 

Gid code doorgegeven ,nu kon blijkbaar alles terug gekoppeld worden aan mijn e-mail

mag deze middag eens proberen of het lukt, dus ben benieuwd

laat zeker nog weten of het nu gelukt is

Alles is terug in orde ,mail ontvangen van hln

mijn gratis abonnement werd terug gestart op 10/01/2024 en eindigt op 9/01/2029
dit stond op e-mail

alvast bedankt voor de vele reacties