Skip to main content

klacht Proximus

• September 23, 2025
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Beste

Na maanden met U contact te hebben gehad.Getelefoneerd,gechat om te reclameren omdat ik bijna geen bereik meer heb met mijn gsm.

Vele keren gebeld naar U,de AI assistent kan mij niet verstaan,de medewerkers met chat zeggen dat ze zullen helpen maar na uren nog geen bericht.

Vroeger had ik jaren een goed bereik.Volgens Proximus moest ik alles updaten,dat heb ik gedaan.Dan een ander simkaart steken waar ik 20 km voor heb moeten rijden en bij de Proximus winkel zeiden ze dat dit niets uitmaakt.

Dan weer terug getelefoneerd naar Proximus en gechat en dan kreeg ik te horen:technisch probleem,we zullen je verwittigen.

Sorry maar dit duurt nu MAANDEN en ik betaal steeds een abonnement op TIJD van een 120 a140 € per maand.

Zo wil ik een KLACHT en COMPENSATIE van U verwachten en een goede oplossing pm dit probleem op te lossen.

Een andere assistent zegt me om een vaste lijn te nemen maar waarom betaal ik dan Proximus voor?

Graag van U een bevestiging van ontvangst en referentienummer.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 23, 2025

Tip: 
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 25, 2025

@gerardbongo Wij merken op dat u een klacht heeft ingediend via de Ombudsdienst. Uw dossier zal via dat officiële kanaal verder behandeld worden.
Met vriendelijke groet,

Luc