Skip to main content
Vraag

kan mijn abonnement niet omzetten

  • August 31, 2025
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

ik kan het abonnement van mijn vriendin niet omzetten terwijl ze wel bij mij in het pack zit

 

kan iemand mij hiet meer helpen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 31, 2025

@Jordyhendrikx

Indien het nog niet gebeurd is, kunnen de PX-moderatoren u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag (bv gsm nummer van je vriendin ..en naar wat je het abo wilt omzetten enz....). Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 1, 2025

@Jordyhendrikx 

zoals hierboven ook aangegeven door Martin:

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

we kijken dit na zo vlug we je gegevens hebben, zeker ook het betrokken nummer vermelden en doorgeven hoe je het zou willen omzetten?

 

mvg

Tina