Skip to main content
Antwoord

kan je gedurende 1 maand ongelimiteerde mobiele data aanvragen?

• July 9, 2025
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Wij zijn op vakantie, en vallen door omstandigheden zonder WiFi. Ik vroeg me af of er bij Proximus de mogelijkheid bestaat om -voor slechts 1 maand- onbeperkte mobiele data aan te schaffen. Dit o.a. voor backup foto’s en streaming voor nog een 3-tal weken.

Gewoon extra mobiele data bijkopen is verschrikkelijk duur bij Proximus (€10 voor 2.5gb, halloooo????), dan zijn we inderdaad beter af een aparte SIM te kopen in Frankrijk waar we op vakantie zijn.

Moet ik hiervoor het abonnement veranderen, en kan dit dan voor enkel 1 maand op 1 telefoon? Liever eenmalig €30 extra betalen voor onbeperkt, dan meermaals €10 of wat dan ook elke keer als de limiet verstreken is.

Beste antwoord door HeidiE

Dag ​@Joris Ceoen je kunt je bestaande abonnement(en) voor een periode van 1 maand laten verhogen, je vraagt dan gewoon terug een aanpassing als je weer thuis bent.

Via onze website kun je een chat opstarten met de commerciële dienst of je kunt hiervoor vanuit het buitenland bellen naar de volgende nummers:

• 00 32 475 15 60 00
  • 00 32 78 05 60 00

Met een gsm kan ook het verkorte nummer 6000 gebruikt worden.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 9, 2025

Dag ​@Joris Ceoen je kunt je bestaande abonnement(en) voor een periode van 1 maand laten verhogen, je vraagt dan gewoon terug een aanpassing als je weer thuis bent.

Via onze website kun je een chat opstarten met de commerciële dienst of je kunt hiervoor vanuit het buitenland bellen naar de volgende nummers:

• 00 32 475 15 60 00
  • 00 32 78 05 60 00

Met een gsm kan ook het verkorte nummer 6000 gebruikt worden.