Skip to main content

Kabel die moet worden gelast bij overstap

  • 14 januari 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Beste,

 

Ik ben overgestapt van Orange naar Proximus nu moeten ze nog alles komen aansluiten. 

Tot op heden nog geen afspraak gekregen hiervoor. Enkel een telefoon uit Brugge om mijn adres te controleren en te vermelden dat het zeker niet voor deze maand zal zijn omwille van een kabel die zou moeten gelast worden en als laatste dat alles zou moeten opengebroken worden???? Wetende dat ik zowel in mediamarkt als in de proximus te oostende te horen gekregen heb dat alles er ligt en dat er geen problemen zouden zijn bij installatie. Wat bedoelen ze met kabel lassen? Moeten ze hiervoor op priveterrein openbreken? Wat zijn de kosten die wij gaan moeten betalen als nieuwe klant?

Niemand kan hierop antwoord geven? Nieuwe klanten moeten toch op de hoogte gebracht worden hierover voor ze overstappen????

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3185 reacties
  • 14 januari 2025

@Liezele123 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

beste,

we willen graag laten nakijken hoever het zit met de aansluiting

Hiervoor hebben we al je gegevens nodig.  Vul je je profiel in, aub?

mvg,

Tina

 


Reageer