Hallo, eind december schafte ik een pay and go kaart aan (herlaadbaar zonder abonnement). Daar mijn Id kaart nog geactiveerd dient te worden door de gemeente Zoersel gebruikten we bij het verkooppunt (Geronika Malle) hiervoor een kopie van mijn paspoort. Na twee weigeringen werd de derde maal ook een kopie meegestuurd van het inschrijvingsbewijs bij de gemeente Zoersel, toen werd mijn kaart door Proximus geactiveerd. Deze ochtend wou ik herladen maar ik krijg een foutmelding, bij het bellen van andere nummers en 1911 is er de mededeling dat mijn kaart geblokkeerd is. Ik opnieuw naar Geronika. Daar namen ze contact op met Proximus, noch de centrale dienst noch de technische dienst kon vertellen waarom mijn kaart geblokkeerd is. De winkelbediende maakte een nieuwe kaart aan en probeerde deze ook op zijn toestel. Beide manieren gaven een blokkade. Opnieuw werden alle copies van paspoort en inschrijving doorgestuurd aan Proximus. Maar de blokkade is er nog steeds. Graag snel een oplossing, zonder mobiel is het onmogelijk voor potentiele werkgevers om mij te contacteren, ik ben werkzoekende.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.