Skip to main content
Vraag

Iwatch cellular


Kan er niemand zeggen wanneer proximus eindelijk de Iwatch cellular gaat ondersteunen

Mijn dochter heeft die aangeschaft om ten alle tijde bereikbaar te zijn om medische redenen

Het kan niet dat prxms de grootste player in telecom achterblijft op telenet

20 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 28 februari 2021

Kan iemand zeggen wanneer prxms de Iwatch cellular gaat ondersteunen

Als grootste telecomoperator kan je niet achterop hinken tov Telenet


Martin
  • 33084 reacties
  • 28 februari 2021

FYI: Maandag komen de prox medewerkers terug langs


Martin
  • 33084 reacties
  • 28 februari 2021

FYI: Maandag komen de prox medewerkers terug langs

@Proximusmedewerkers : zelfde identiek bericht werd opgestart door TS hier → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/iwatch-cellulare-52971


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 1 maart 2021

@FORZARACING   Dag, ik heb navraag gedaan en ga je spoedig antwoorden vanzodra ik antwoordelementen heb. Groetjes Luc


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 1 maart 2021

@FORZARACING  Dag, dit is het antwoord;

  • Momenteel zijn we aan het werken aan een vlotte digitale klantenervaring voor het activeren van uw eSIM via onze webshop en de MyProximus app.
  • Daarna zullen we ons focussen op het gebruik van de eSIM op andere toestellen zoals smartwatches. Van zodra dit mogelijk is, zal Proximus hierover communiceren.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 1 maart 2021

@FORZARACING  Dag,

  • Momenteel zijn we aan het werken aan een vlotte digitale klantenervaring voor het activeren van uw eSIM via onze webshop en de MyProximus app.
  • Daarna zullen we ons focussen op het gebruik van de eSIM op andere toestellen zoals smartwatches. Van zodra dit mogelijk is, zal Proximus hierover communiceren.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 5 maart 2021

@FORZARACING  Ter info: de 2 aparte topics werden samengevoegd. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 23 maart 2021

Ik werd gecontacteerd op 8 maart gecontacteerd dr de techn. dienst van proximus en operator kon mij niet helpen

De experts van proximus zouden mij binnen de 2 werkdagen terugbellen

Ik beklaag die mannen met zulke lange werkdagen want heb nog altijd geen tf teruggehad

Wat een service


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 24 maart 2021

@FORZARACING Kunnen we je misschien via deze weg verder helpen? Welke problemen ondervind je? Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 24 maart 2021

Bij de Iwatch cellular wordt mobiele netwerken niet ondersteund dr Proximus

Vraag werd aan techn. dienst gesteld maar nog altijd geen antwoord ook al zouden ze mij binnen de 2 werkdagen terugbellen. Dit is 14 dagen geleden en nog niet teruggebeld

Topservice ☹


Martin
  • 33084 reacties
  • 24 maart 2021

dat wordt toch nog niet ondersteunddoor Prox of vergis ik mij

als dat zo is kunnen ze zoveel je bellen als ze willen maar daarmee zal het niet opgelost zijn, nee ?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 24 maart 2021

@FORZARACING  Eerlijk gezegd deel ik de mening van @Martin . Wat is het nut dat je hierover wordt opgebeld als wij deze dienst nog niet aanbieden? Meer info dan mijn collega Luc je al heeft gegeven, is er op het moment nog niet sijtig genoeg.Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 augustus 2021

@AntonellaD @Luc.M hebt u ondertussen reeds zicht op de planning wanneer dit beschikbaar zal komen?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 9 augustus 2021

@Romaric Op dit moment is er hierover nog geen update beschikbaar. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 13 januari 2022

Het is inmiddels bijna jaar geleden sinds de eerste klachten over de Apple Watch esim ondersteuning op dit forum. Waar is de ontwikkeling vanuit Proximus?


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 13 januari 2022

@dstruel Jammer zie antwoord Antonella “Op dit moment is er hierover nog geen update beschikbaar. Groetjes, Antonella”


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 september 2023

Goedemorgen 

Heeft proximus nu eindelijk een datum vastgelegd voor de ondersteuning van esims voor Apple iWatches?

Mijn vader is dementerende en hij vergeet soms zijn iPhone maar nooit zijn iWatch, dus ik wacht ongeduldig op jullie service

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3205 reacties
  • 4 september 2023

@Pantaleona 

k vraag het nog na…

groeten

tina


Martin
  • 33084 reacties
  • 4 september 2023

ter bijkomende info: enkele maanden geleden werd dit meegegeven dooe PX =

Het project blijft belangrijk voor Proximus en we doen ons uiterste best om de beste oplossing en de meest optimale klantenervaring te bieden volgens de verschillende use cases. Het is waar dat we meer tijd nodig hebben dan verwacht door een aanpassing van de verschillende prioriteiten van onze e-sim roadmap. De compatibiliteit voor " watch as a second device " zal geleidelijk worden ontwikkeld met het oog op commercialisering in de loop van 2024 volgens onze huidige beste raming.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3205 reacties
  • 4 september 2023

@Pantaleona 

@Martin 

ondertussen opnieuw antwoord gekregen: Proximus is zich terdege bewust van de vraag hiernaar en werkt aan implementatie.

Wordt zeker vervolgd (maar jammer genoeg is er niet dadelijk een timing op te plakken, excuses)

groeten

Tina