Beantwoord

iphone12 bestellen lukt niet

  • 16 October 2020
  • 6 reacties
  • 307 Bekeken

  • Practitioner
  • 52 reacties

Probeer iphone te bestellen maar dit lukt niet.

krijg steeds foutmelding:

Incompatibele produkt.

Smartphone met abonnement is niet compatibel met je bestaande abonnementen.

heb een Flex met 2 nummers.
 

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 20 October 2020, 14:23

Bekijk origineel

6 reacties

De prox forummedewerkers komen in het weekend niet langs hier, dus of ze u nog deze avond zullen kunnen verder helpen is nog de vraag en anders zal het pas maandag zijn.

louter ter bijkomende info: → flex-veelgestelde-vragen

Reputatie 7
Badge +3

@Gvw  Goeie namiddag, het zou kunnen dat dit order niet lukt vanwege het PFE plan wat u heeft met de werkgever. Kan u met laten weten, via uw profiel, op welk nummer ik u best contacteer? Groetjes, Luc

Hallo Luc,

Ik heb vaste lijn nummer aangepast naar mijn gsm nummer, bel maar.

Wss heeft het met mijn werkgever te maken het was vorige keer ook een probleem om van Tuttimus naar Flex te gaan.

Reputatie 7
Badge +3

@Gvw

Dag,

het pre-order is ingevoerd R000000110000GHRIH.

U( op mevrouw haar mail) zal mails krijgen om dit verder af te werken. Pas op, het zou kunnen dat deze mails verdwijnen tussen de spam:-)

Groetjes Luc

Hallo Luc,

super, bedankt voor de snelle service.

 

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Gvw  Graag gedaan. Groetjes Luc

Reageer