Skip to main content
Vraag

iPhone 17 pro max

• September 10, 2025
  • 35 reacties
  • 2987 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

35 reacties

Guy2310
  • Apprentice
  • September 19, 2025

Apple iPhone 17 Air vandaag om 09.09 ontvangen 😀 maar problemen met de eSim… 🙄

iPhone 17 Pro Max niet ontvangen… 😫

• Rising star
  • September 20, 2025

Die iphone bestellingen zijn een ramp. Ik heb enkele dagen vruchteloos geprobeerd er eentje te bestellen. De website bleef steeds maar opnieuw mijn login vragen. Ik deze tientallen keren ingevoerd met bijhorende sms code, maar steeds weer viel het terug naar niks.

Ik was wel verder geraakt bij het bestellen van een iphone air, om dat op het einde een bericht te krijgen dat deze niet verkocht worden via de website (enkel in de winkel)wegens e-sim! Waarom bieden ze deze dan aan op de website???

Nu vandaag is de gewenste iphone wel bestelbaar, maar 370€ duurder!

Dit lijkt op een grote fopsite waar ze enkel mensen lokken maar niets te koop hebben.

Mischien is het tijd om eens al mijn producten te verhuizen ...

Ik heb het via de chat gedaan. Want na 3 jaar kan ik nog steeds online geen smartphone bestellen. Vandaag wel ontvangen de max 17.

Wanneer had jij de bestelling doorgevoerd dan ? Ik had deze 12/09 om 14.06h gedaan en kreeg een bestelbevestiging. Ik heb nog steeds geen mail van levering… En de opvolgingssite blijft gewoon hetzelfde..

14u10 ongeveer

Iphone 17 max 256GB orange.

Wie nu niet heeft gehad, kan pas (mss) half of eind oktober zijn de volgende leveringen. 

Amai dat meen je niet… ik had de iPhone 17 Pro Max 512gb Deep Blue.

Dus het kan tot eind oktober duren ? Gaan ze in die tussentijd nooit leveringen ontvangen ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 20, 2025

Luluke; Ja, ze kunnen er altijd met mondjesmaat binnen krijgen maar op vele sites staat er half of eind oktober. 

En prijst u gelukkig; ik heb orange en proximus en ik ben bij beide onbereikbaar, hunne esim shit werkt van geen kanten en dus zitten ik en heel wat anderen in de shit, er 1 naar orange winkel geweest en ook daar konden ze niks doen. Mensen zitten in de miserie en als je niet bereikbaar bent dat is een ramp. 
Niemand kan je bellen en ben je weg van huis ben je al helemaal niet bereikbaar lol. 

• Rising star
  • September 20, 2025

Luluke; Ja, ze kunnen er altijd met mondjesmaat binnen krijgen maar op vele sites staat er half of eind oktober. 

En prijst u gelukkig; ik heb orange en proximus en ik ben bij beide onbereikbaar, hunne esim shit werkt van geen kanten en dus zitten ik en heel wat anderen in de shit, er 1 naar orange winkel geweest en ook daar konden ze niks doen. Mensen zitten in de miserie en als je niet bereikbaar bent dat is een ramp. 
Niemand kan je bellen en ben je weg van huis ben je al helemaal niet bereikbaar lol. 

Oei, das wel minder. Snap het niet, qua technologie etc staan wij heel ver achter…

De iPhone 17 Pro Max behoudt de fysieke simkaart toch ? De Air’s hadden een e-sim nodig..

Dat blijft afwachten worden dus..

Martin
  • September 20, 2025

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 21, 2025

Proximus gelukkig in orde gekomen nu, ik heb al schrik om orange terug te proberen. 

Wie 1 sim heeft & een max, blijft gewoon uw kaartjen gebruiken, beste er is. 

• Rising star
  • September 21, 2025

Proximus gelukkig in orde gekomen nu, ik heb al schrik om orange terug te proberen. 

Gelukkig maar :)

Alleen moet Proximus wel leren om klanten te informeren. Nu weten we helemaal niks wanneer we onze iPhones binnenkrijgen. Ze moeten tenminste een mailtje sturen met wat informatie…

• Rising star
  • September 21, 2025

Gelukkig maar :)

Alleen moet Proximus wel leren om klanten te informeren. Nu weten we helemaal niks wanneer we onze iPhones binnenkrijgen. Ze moeten tenminste een mailtje sturen met wat informatie…

Idd want bv als je nu iphone 17 bestelt op de officiële website van Apple, is de vroegste leverdatum 14 oktober. Het zou jammer zijn om zo lang te wachten op een “preordered” unit. 

• Apprentice
  • September 22, 2025

Op 13 september had ik een iPhone 17 Pro Max oranje besteld.

Normaal, zouden ze vanaf 19 september verzenden, maar dat gebeurde niet.
Ik heb de betaling uitgevoerd, bevestigingsmail ontvangen, maar 

vandaag is al 22 en ik weet nog steeds niets over mijn bestelling.

De status van het opvolging blijft nog steeds zelfde.
Ik heb de klantenservice drie keer al gebeld en elke keer vertelden ze me iets anders.
Het is frustrerend, want als we iets kopen, willen we het graag op de exacte datum ontvangen.

• Rising star
  • September 22, 2025