Skip to main content
Vraag

iPhone 17 pro max

• September 10, 2025
  • 35 reacties
  • 2974 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik had graag geweten hoe dat zit met de 256GB en 512GB iPhone 17 pro max ivm prijs in combo met een abonnement?
Vind het nergens. Alleen de volledige officiele prijs lees ik. 
Zou leuk zijn mocht ik al kunnen beslissen nu wat ik wil nemen vrijdag, is toch geen geheim zoiets.
Stuur het naar mijn emailadres als het hier niet mag geplaatst zou mogen worden al zou me dat verbazen. Zou het graag weten. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

35 reacties

Martin
  • September 10, 2025

€ 1479 256 GB

€ 1729 512 GB

dit zonder abonnement 

Maar best uiteraard dat je altijd een officieel antwoord afwacht wat het wordt met abonnement!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 11, 2025

@Andy_043 Eventuele promo’s, kortingen enz worden pas op de dag van lancering vrijgegeven.Wil je als een van de eersten op de hoogte zijn van ons lanceringsaanbod, dan kan u uw gegevens invullen op onderstaande link..Groetjes,Joel.

https://interactive.proximus.be/quiz/1665229_33/iPhoneteasing_NL.html?utm_source=proximusbe&utm_medium=website&utm_campaign=teasingiphone&redirection_origin=fiber-extreme&v5=fiber-extreme

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 11, 2025

Zzzz.

Ken 1 die bij telenet werkt en dien stuurt me nu al alles door van dit en dat bij hun. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 12, 2025

Ben het beu dat mijn account nog steeds niet gefixt is waardoor ik nog steeds geene smartphone kan bestellen, proficiat.  En fix eens mijn account, dit is al jaren dat ik zelf geen smartphone kan bestellen, om gek van te komen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 12, 2025

Heb het via de chat gedaan. 
Betaling enzo gelukt. 

Wanneer krijg je link wanneer ze moeten leveren of is dit nu nog niet? 
Vorige keer kreeg ik dit heel kort later al? Iemand een idee? 

Heb mail gekregen nog met voltooi bestelling maar als ik daar op klik kom ik op mijn pagina uit waar staat dat ik betaald heb en int bruin dat het toestel dan binnen x tijd zal opgestuurd worden etc...

Hug?
Pre-orders worden ten vroegste vanaf 01/02 geleverd
Zal wel foutje zijn zekers.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 12, 2025

@Andy_043 

Uw aanvraag werd succesvol geregistreerd onder het ordernummer R000000110000ZU8RN.
De voorlopige leveringsdatum is vastgesteld op 19/09/2025.

Van zodra deze datum definitief wordt toegekend, zal u hiervan automatisch op de hoogte worden gebracht en kan u de levering volgen.

Groetjes,Joel

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 12, 2025

@Andy_043 

Uw aanvraag werd succesvol geregistreerd onder het ordernummer R000000110000ZU8RN.
De voorlopige leveringsdatum is vastgesteld op 19/09/2025.

Van zodra deze datum definitief wordt toegekend, zal u hiervan automatisch op de hoogte worden gebracht en kan u de levering volgen.

Groetjes,Joel

Uhu, maar klopt dat dat je nog zelf een mail/sms zou krijgen met dat je zelf een datum ofzo moet aanduiden ivm wanneer te leveren? Natuurlijk gaat iedereen 19/09 nemen maar toch, krijg je die mail/sms nog of krijg je dit niet?

• Apprentice
  • September 12, 2025

Blijft de prijs van de iPhone 17 Pro Max na 18 september gelijk, of gaat hij omhoog? Zoals in het verleden ook het geval was?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 12, 2025

Blijft de prijs van de iPhone 17 Pro Max na 18 september gelijk, of gaat hij omhoog? Zoals in het verleden ook het geval was?

Zal omhoog gaan he. Nu kan je die goedkoopste binnen halen. 

• Apprentice
  • September 12, 2025

Hoeveel euro kostte de iPhone meer nadat de pre-orderperiode in voorgaande jaren voorbij was?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 13, 2025

Hoeveel euro kostte de iPhone meer nadat de pre-orderperiode in voorgaande jaren voorbij was?

Denk de 256GB minstens 619 euro zal kosten met abo vanaf eind volgende week. Nu ist 499 euro. 
Denk je meer dan 100 extra zal betalen. 

• Apprentice
  • September 13, 2025

Betaling enzo gelukt. 

Heb mail gekregen nog met voltooi bestelling maar als ik daar op klik kom ik op mijn pagina uit waar staat dat ik betaald heb en int bruin dat het toestel dan binnen x tijd zal opgestuurd worden etc...

Hug?

I too ordered the phone through their link and then my order status says it will be delivered from February 1st, did your delivery date get updated??? While ordering it said from 19th of September. I'm in a shock!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 14, 2025

Betaling enzo gelukt. 

Hug?

I too ordered the phone through their link and then my order status says it will be delivered from February 1st, did your delivery date get updated??? While ordering it said from 19th of September. I'm in a shock!!

That is a mistake. It is 19 september. 

But Proximus is doing it wrong again; they don't care about their customers. What they're doing again? They're making it seem like all the devices are still in stock, so what do people do? They keep ordering, and Proximus keeps accepting them. So everyone thinks, "I'll have my device delivered to my home on September 19th." But there's a very good chance that won't be the case again, and some people will have to wait another one or two months. It's a disgrace that they keep doing this. You'll have to be very lucky to be one of the lucky ones on September 19th.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 15, 2025

Wanneer gaat het veranderen denk je?

Bestelling ontvangen staat nog niet int groen , was er snel bij vrijdag om te pre-orderen. 

https://i.imgur.com/xgrKx7q.jpeg

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 16, 2025

Wanneer gaat het veranderen denk je?

Bestelling ontvangen staat nog niet int groen , was er snel bij vrijdag om te pre-orderen. 

https://i.imgur.com/xgrKx7q.jpeg

Nog steeds niks veranderd, begin hier al mee stresse te lopen.

• Apprentice
  • September 18, 2025

Same here, I ordered the last Friday just at 3pm and now I still do not have any tracking number. I am begining to get nervous.

• Apprentice
  • September 18, 2025

Betaling enzo gelukt. 

Hug?

That is a mistake. It is 19 september. 

But Proximus is doing it wrong again; they don't care about their customers. What they're doing again? They're making it seem like all the devices are still in stock, so what do people do? They keep ordering, and Proximus keeps accepting them. So everyone thinks, "I'll have my device delivered to my home on September 19th." But there's a very good chance that won't be the case again, and some people will have to wait another one or two months. It's a disgrace that they keep doing this. You'll have to be very lucky to be one of the lucky ones on September 19th.

Exactly! If you see in Orange they really have the supply inidcator.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 18, 2025

Hi, i got email around 30 minutes ago, they gonna deliver tomorrow. But in my proximus account it still says the same, so weird. But bpost gonna deliver it tomorrow :). Me so happy. 

• Apprentice
  • September 18, 2025

Hi, i got email around 30 minutes ago, they gonna deliver tomorrow. But in my proximus account it still says the same, so weird. But bpost gonna deliver it tomorrow :). Me so happy. 

Hoe laat had je bestelbevestiging vorige week vrijdag ​@Andy_043 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 19, 2025

Algemene informatie:

Zoals elk jaar kan Proximus geen garantie krijgen van Apple over de hoeveelheid beschikbare voorraad per model.

Dit is een situatie die de hele markt treft, en wij doen ons uiterste best om eventuele vertragingen tot een minimum te beperken.

Zodra wij voorraad ontvangen, zal Proximus de betrokken klanten informeren en hun toestel zo snel mogelijk verzenden.

Klanten worden dus automatisch op de hoogte gebracht zodra hun toestel geleverd kan worden.

Groetjes,

Joel

• Rising star
  • September 19, 2025

Ik heb op 12/09 direct de pre order uitgevoerd om 14.06h.

Nog steeds geen mail gehad van levering…

Nog steeds hetzelfde op de opvolgingssite…

Jullie moeten eens leren om een voorraadbeheer op de site te zetten.

Nu hebben waarschijnlijk honderden mensen besteld en is iedereen aan het wachten.

Dan konden ze makkelijk ook ergens anders bestellen ipv te wachten...

• Rising star
  • September 19, 2025

Die iphone bestellingen zijn een ramp. Ik heb enkele dagen vruchteloos geprobeerd er eentje te bestellen. De website bleef steeds maar opnieuw mijn login vragen. Ik deze tientallen keren ingevoerd met bijhorende sms code, maar steeds weer viel het terug naar niks.

Ik was wel verder geraakt bij het bestellen van een iphone air, om dat op het einde een bericht te krijgen dat deze niet verkocht worden via de website (enkel in de winkel)wegens e-sim! Waarom bieden ze deze dan aan op de website???

Nu vandaag is de gewenste iphone wel bestelbaar, maar 370€ duurder!

Dit lijkt op een grote fopsite waar ze enkel mensen lokken maar niets te koop hebben.

Mischien is het tijd om eens al mijn producten te verhuizen ...

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 19, 2025

Die iphone bestellingen zijn een ramp. Ik heb enkele dagen vruchteloos geprobeerd er eentje te bestellen. De website bleef steeds maar opnieuw mijn login vragen. Ik deze tientallen keren ingevoerd met bijhorende sms code, maar steeds weer viel het terug naar niks.

Ik was wel verder geraakt bij het bestellen van een iphone air, om dat op het einde een bericht te krijgen dat deze niet verkocht worden via de website (enkel in de winkel)wegens e-sim! Waarom bieden ze deze dan aan op de website???

Dit lijkt op een grote fopsite waar ze enkel mensen lokken maar niets te koop hebben.

Ik heb het via de chat gedaan. Want na 3 jaar kan ik nog steeds online geen smartphone bestellen. Vandaag wel ontvangen de max 17.

• Rising star
  • September 19, 2025

Ik heb het via de chat gedaan. Want na 3 jaar kan ik nog steeds online geen smartphone bestellen. Vandaag wel ontvangen de max 17.

Wanneer had jij de bestelling doorgevoerd dan ? Ik had deze 12/09 om 14.06h gedaan en kreeg een bestelbevestiging. Ik heb nog steeds geen mail van levering… En de opvolgingssite blijft gewoon hetzelfde..

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • September 19, 2025

Wanneer had jij de bestelling doorgevoerd dan ? Ik had deze 12/09 om 14.06h gedaan en kreeg een bestelbevestiging. Ik heb nog steeds geen mail van levering… En de opvolgingssite blijft gewoon hetzelfde..

14u10 ongeveer

Iphone 17 max 256GB orange.

Wie nu niet heeft gehad, kan pas (mss) half of eind oktober zijn de volgende leveringen.