Skip to main content

IPHONE 17 (Air/Pro/Pro Max)

• September 19, 2025
  • 5 reacties
  • 561 Bekeken

Heeft iemand zijn iPhone 17 (Air/Pro/Pro Max) al ontvangen? Ik heb afgelopen vrijdag om 14:20 een pre-order geplaatst, maar ik heb nog geen e-mail ontvangen om mijn bestelling te volgen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• Apprentice
  • September 19, 2025

Nope, 14:25 besteld vorige vrijdag

• Auteur
  • Rising star
  • September 19, 2025

Nope, 14:25 besteld vorige vrijdag

Jammer. Ik dacht dat het hetzelfde zou gaan als toen ik mijn 15 Pro Max bestelde. Toen kwamen de e-mails ook pas laat, maar ik had mijn gsm wel gewoon op de beloofde datum om 10:45 uur. Het lijkt er nu op dat ik mijn 17 Pro Max vandaag niet ga krijgen. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 19, 2025

Algemene informatie:

Zoals elk jaar kan Proximus geen garantie krijgen van Apple over de hoeveelheid beschikbare voorraad per model.

Dit is een situatie die de hele markt treft, en wij doen ons uiterste best om eventuele vertragingen tot een minimum te beperken.

Zodra wij voorraad ontvangen, zal Proximus de betrokken klanten informeren en hun toestel zo snel mogelijk verzenden.

Klanten worden dus automatisch op de hoogte gebracht zodra hun toestel geleverd kan worden.

Groetjes,

Joel

• Apprentice
  • September 19, 2025

Wat ik jammer vind is dat iphone wel op voorraad is om nu te kopen maar de pre orders op zich laten wachten.. jammer voor de trouwe klanten

• Auteur
  • Rising star
  • September 20, 2025

Wat ik jammer vind is dat iphone wel op voorraad is om nu te kopen maar de pre orders op zich laten wachten.. jammer voor de trouwe klanten

Idd, dit is de eerste keer dat ik de telefoon niet op de releasedatum krijg. Op een ander forum las ik dat hij mss pas half of eind oktober geleverd wordt. Echt balen, want ik had ’m juist gekocht om mee te nemen op m’n reis in oktober.