Vraag

inloggen op pickx app en myproximus lukt niet meer

  • 4 June 2023
  • 8 reacties
  • 673 Bekeken

Reputatie 1

Sedert een paar dagen kan ik mijn pickx-app niet meer gebruiken omdat hij een login vraagt ?

als ik vraag om een nieuw paswoord in te stellen via mijn mail adres krijg ik de melding dat mijn mail-adres niet juist is.

inloggen op myproximus lukt ook niet meer . 

Iemand nuttige tips ?

 

Geert


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@geert_04 

kijk eens in je profiel ticket: ik zie nog een ander mailadres waarmee je account MyProximus is aangemaakt? Jij bent wel beheerder maar niet onder je skynet mail? kan dat kloppen?

groeten

Tina

Reputatie 1

Beste Tina,

Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen.  Plotseling kon ik niet meer inloggen op pickx en op myproximus. Als ik een nieuw passwoord aanvraag zegt hij dat mijn gebruikersnaam dus mijn email adres niet gekend is ! In mijn profiel staat het enige juiste paswoord voor zowel pickx en myproximus . 

Reputatie 1

Tina,

In mijn vorige mail moet passwoord gebruikersnaam zijn.

Reputatie 1

Tina,

het 2° email adres is dat van mijn vrouw 😀

Reputatie 1

Tina,

Het correcte email adres is ondertussen aangepast. Ik ben wel beheerder onder dat email adres. 

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

je staat inderdaad als beheerder, maar onder het mailadres van Lieve.

Jouw eigen mailadres geeft geen login bij MyProximus/klantennummer

groeten

Tina

Reputatie 1

Beste Tina ,

Geef mij dan eens een verklaring hiervoor.

Ikzelf heb het zeker nooit aangepast !

Zou graag hebben dat het stond zoals vroeger.

Wie kan dat dus aanpassen en liefst zo vlug mogelijk .…

 

Reputatie 7
Badge +3

@geert_04 

beste,

geen idee, wij hebben geen aanpassiqngen gedaan, dat kunnen we niet

ga je eens kijken via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_global/particulieren/support/myproximus/myproximus/problemen/veelgestelde-vragen-over-myproximus.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_issues/particulieren/support/myproximus/myproximus/problemen/beheerder-gebruiker-of-lid-in-myproximus.html

hier staan heel veel tips over gebruik/inhoud/vragen bij MyProximus

vriendelijke groeten,

Tina

 

Reageer