Skip to main content

Hi,

afgelopen juni hebben we een gestolen iphone laten blokkeren via de klantendesk van Proximus.

  • het toestel was aangekocht met een abonnement op onze zaak.
  • we hadden een PV van diefstal laten opstellen en de leverbon en order confirmatie erbij gedaan.
  • ook hebben de volledige historiek van de ombudsdienst

EMEI uiteindelijk succesvol.

Nu hebben we het toestel kunnen recuperen maar is dit uiteraard geblokkeerd.

 

Hoe kunnen we dit deblokkeren?

 

Mvg,

Kevin.

 

 

FYI in afwachting van een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum

Gsm en simkaart blokkeren bij diefstal of verlies | Proximus

 


@M_016 bedankt voor gegeven info

@kevin_r volg je de gegeven stappen?

Vergeet ook niet je forumprofiel verder aan te vullen zodat we je verder kunnen helpen.

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg

Tina


@tina.b  hi, thx voor je reply, ik heb net de gegevens aangevuld.

 

Ik heb op zaterdag een mail gestuurd met de volledige info maar nog niets vernomen.

Heb jij een idee hoelang dit normaal duurt?


Dag ​@kevin_r wij hebben geen zicht op de drukte bij de Cel Justitie. Het mailadres is correct, zij zullen je vraag zo snel mogelijk behandelen.


Reageer