Skip to main content

Ik zal mijn abonnement opzeggen!

• December 10, 2025
  • 9 reacties
  • 59 Bekeken

Beste

Ik ben al bijna drie jaar klant bij Proximus. Normaal gezien was mijn factuur 19,99 euro. Twee jaar geleden heb ik via mijn Proximus-abonnement een nieuwe telefoon gekocht en het volledige bedrag vooraf betaald. Samen met de telefoon werd er een extra simkaart opgestuurd. Deze simkaart heb ik nooit geactiveerd of gebruikt.

Maar sinds de aankoop van de telefoon bedragen mijn facturen 29,99 euro. In de voorbije twee jaar heb ik dit probleem twee of drie keer via e-mail gemeld, maar ik heb nooit een duidelijke uitleg gekregen en het probleem werd ook niet opgelost. Mijn contractduur is ondertussen afgelopen, maar mijn facturen zijn nog steeds 29,99 euro.

Ik verzoek u dringend om dit probleem op te lossen, anders zal ik mijn abonnement opzeggen.

Mvg

9 reacties

Martin
  • December 10, 2025

@Remziye 

In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 10, 2025

Müşteri ERGUNE REMZİYE 

Martin
  • December 10, 2025

@Remziye 

Het was niet de bedoeling van je privégegevens te posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om misbruik te voorkomen.
Het was wel de bedoeling van privégegevens in de privé velden te zetten en in privé "Ticket" bijkomende privé informatie die je in de andere velden niet kwijt kan, en dit via je → ForumProfiel, (terwijl je ingelogd bent).
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht hier gepost hebt kun je dit nog editeren,
door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken
en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen,
anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren en die komen pas morgen hier terug langs op het forum.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 10, 2025

Ik heb de gegevens die ik hier heb ingevoerd ook in mijn profiel ingevuld.

Hier paylaşmamın nedeni, bir an önce ulaşılması ve kontrol edilmesiydi.

Nu verwijder ik mijn gegevens hier.

Deze informatie staat op dezelfde manier in mijn profiel vermeld.

Martin
  • December 10, 2025

Ok, gewoon nu de reactie van een Proximus moderator afwachten, als ze morgen hier terug langskomen.

Je schreef:
De reden voor het delen is dat de gegevens zo snel mogelijk toegankelijk en controleerbaar zijn.

Geen probleem hoor, Proximus moderatoren kunnen je gegevens even vlug in je forumprofiel terugvinden en dit is ook veiliger.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 10, 2025

Dank u wel. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 11, 2025

@Remziye Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile en opslaan.Dan kijk ik het voor u na.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2025

İk heb aanvullen

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 11, 2025

@Remziye 

Uw contract is inderdaad afgelopen. U kunt overstappen naar een ander gsm-abonnement.Zie info abonnementen op onderstaande link:

https://www.proximus.be/nl/gsm-abonnement

U kunt dit zelf aanpassen via MyProximus, onze website, in een shop of door te bellen naar het gratis nummer 0800 22 800.

.Groetjes,Joel.