Hallo
Nog niet zo heel lang (wellicht dit jaar, of zelf misschien beetje ervoor) is het gestart:
Elke keer ik niet kon opnemen, liet men een bericht na in men voice mail. Op zich geen probleem. (Niet tegenstaande dat dit soms een phising prive nummer is - startende met een automatisch keuze menu a la “card stop” of dergelijke)
Maar goed, dus ik neem niet op, en er is iets ingesproken in de voice mail (al dan niet dat keuze menu of een effectief persoon). Dan niet veel later belt 12 30 MIJ op?! Neem ik dit niet op of doe ik het wel maar leg ik neer, dan blijft dit nummer me om de x tijd op te bellen. Behoorlijk irritant en verwarrend dat proximus dit doet.
Dus belde ik op een dag naar de klantendienst, echter deze snapten niets van men situatie, en sommigen (ja ik heb 3 verschillende personen aan de lijn gehad, waarvan 1 gewoon ronduit midden men uitleg neerlegde) wisten zelf niet dat 1230 een proximus nummer was voor voice mail. Goed bezig proximus.
Dus ben ik hier, iemand die hier een oplossing voor heeft?
Het is behoorlijk verwarrend en irritant (Vooral als ik in vergadering zit of dergelijke). En tot slot heb ik dit niet eens gevraagd of ingesteld!
Wijziging: ZELF om 22u00 vandaag (maandag avond) belt 1230 mij. - Ongeloofelijk.
Mvg,
Benjamin