Beste Proximus moderators,
Ik probeer mijn huidige Pay&Go-kaart om te zetten naar een mobiel abonnement met behoud van mijn telefoonnummer. Helaas loop ik vast in de systemen van de website en de app:
- In de webshop krijg ik continu de foutmelding: "We notice you're already a customer. Unfortunately, you can't continue in this flow." Het systeem herkent mij als klant, maar blokkeert de bestelling.
- In de Proximus+ app is er bij mijn producten helaas geen optie of knop te vinden om de kaart zelf om te zetten naar een abonnement.
zou een van de moderators de migratie naar het abonnement handmatig voor mij in gang kunnen zetten in het achtersysteem?
Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp!



