Vraag

Ik ben al enkele jaren klant bij Proximus en hun klantenservice wordt steeds slechter.

  • 24 April 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

 

Ik kocht een Samsung s24 ultra met abonnement, geleverd op 14 april! Ik vond de gsm te groot voor mij, dus belde ik op 19/04 om de gsm terug te sturen, en ze zeiden me dat ik binnen de 24 uur een retourticket zou krijgen, maar gisteren had ik nog steeds niets ontvangen. Ik nam opnieuw contact op met de dienst na verkoop via chat, en zij bevestigden dat het nog enkele dagen zou duren voor ik het retourticket zou krijgen? Ik belde vanmorgen om 8u40 en kreeg een zekere Mehdi aan de lijn, die me vertelde dat ik niet het recht had om de gsm terug te sturen omdat de doos geopend was? Ik sta ruim in mijn recht als consument om het product terug te sturen zonder opgaaf van reden en binnen 14 dagen, en nu is mij de retour geweigerd? Klantenservice, ze zijn zo verkeerd geïnformeerd? Ik hoop dat iemand mij hier een positief antwoord kan geven.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ELmr dossier 54447427 is hiervoor al in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Mvg, Heidi

Reageer