Sinds gisteren probeer ik mijn simkaart te identiceren maar dit lukt niet. ik krijg telkens de melding ‘We kunnen jouw telefoonnummer/simkaartnummer niet valideren’. Ik ben nochtans al jaren klant met deze gegevens en heb ook steeds netjes mijn facturen betaald.
Ik heb mijn gegevens aangepast. Bedankt.
Dag
Intussen zijn we meer dan een week verder en kan ik nog atijd niet bellen of gebeld worden met de nodige problemen tot gevolg. Ik had vorige week 5 euro herladen . Ik heb dus betaald voor een dienst maar krijg er niets voor in ruil?!
Vermits de auteur stelt dat hij zich niet kan identificeren is deze Pay&Go SIM-kaart / GSM nr blijkbaar (verplicht) geblokkeerd conform de wetgeving “prepaid van A De Croo”, zelfs indien er belkrediet voorhanden is
Ik vrees dat er voor de auteur niet veel anders opzit dan een bezoek aan een Proximus center te brengen indien onderstaande mogelijke werkwijzen om één of andere reden geen soelaas brengen
Identificatie van je prepaidkaart | Proximus
in afwachting van enige feedback van de door
Ik vermoed dat My Proximus en SMS enkel een oplossing zouden kunnen bieden indien de auteur één of ander Proximus abonnement (mobiel of vast) heeft (anders blijft er nog enkel via e-id of Proximus center over)
het spijt me, in de meeste gevallen loopt het wel goed.
In de shops kan men wel helpen, daar hebben we nog niet gehoord van problemen?
probeer je via een laptop/pc? of via gsm? in het laatste geval kan je schudden met je gsm
zo kom je in een log-scherm om je probleem aan de juist dienst door te geven…
excuses voor het ongemak
mvg
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.