Skip to main content

Omdat ik verander van werkgever is mijn abonnement stopgezet en moet ik mijn prepaid identificeren. Omdat dit niet lukt, is mijn sim kaart gedeactiveerd. Ik kan mij niet identificeren omdat het systeem mijn postcode niet herkend, geen enkele postcode niet.
Reeds 2x contact opgenomen met de klantendienst maar die hangen op omdat ze zeggen dat ze me niet kunnen helpen.
 

 Ik probeer het emailformulier in te vullen, maar krijg steeds de melding dat ik mij moet identificeren. Maar dat lukt dus niet.

Kan iemand helpen aub?

Dankjewel!

pas morgen komt een PX medewerker hier terug langs om je verder te helpen,
je kan wel nog bellen naar 080022800 indien je dit wenst tot 22u.


Dankje, heb al 2x gebeld maar ze kunnen me daar niet helpen.


@RV123 

lukt het op geen enkele manier zoals aangegeven hier → Identificatie van je prepaidkaart | Proximus


Neen, omdat het abonnement van werkgever is stopgezet heb ik geen klantnummer meer, en omdat mijn simkaart gedeactiveerd is kan ik geen sms versturen. 


@RV123 

proximus shop medewerkers kunnen in de meeste gevallen wel met je ID kaart een identificatie in orde brengen

Lukt het om daar langs te gaan?

Excuses voor het ongemak

Groeten

Tina


Reageer