Skip to main content
Vraag

identificatie nieuwe pre paid kaart lukt niet

  • October 29, 2025
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Beste 

De identificatie werkt niet voor een nieuwe simkaart voor de zoon

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Apprentice
  • October 29, 2025

Dag @Moerman,

 

Hiervoor ga je best even langs in een Proximus-winkel. Daar kunnen ze je prepaidkaart identificeren met behulp van je eID.

De identificatie moet gebeuren op naam van een volwassene. Als je zoon meerderjarig is, kan hij dus zelf gaan of met jou meegaan. Is hij dat nog niet, dan moet de identificatie van de prepaidkaart op jouw naam gebeuren.

Vergeet niet om de simkaart mee te nemen, samen met het toestel waarin de prepaidkaart zich bevindt, zodat de collega’s dit kunnen verifiëren.

 

Veel succes 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 29, 2025

Dag ​@Moerman zoals ​@Teddy zegt kom je dan best (samen) langs in een Shop van Proximus!


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 29, 2025

Ja ok

Spijtig terug naar de winkel

Ik dacht mits ze met een zakkelijke account besteld was on line dat dit automatisch op mijn naam ging geregistreerd worden .

Mvg